Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den bilen som Kelso har i 70's show er det caravel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den bilen han og Donna kjører til California med er en Volkswagen Type 2, forgjengeren til det som etterhvert ble kalt Transporter og senere Caravelle.

8608013[/snapback]

Vet du hvilken modell det er også?

Jeg har nemlig sett nyere utgaver av den California her i distriktet.

Lenke til kommentar
Den California? Ingen bil som heter California.

Vet ikke hvilken modell det nøyaktig var som ble brukt, men tipper en tidlig 70-tallsmodell.

8614968[/snapback]

Leste feil.

Jeg leste at det var en VW California de hadde(..og jeg svarte det var det jeg hadde sett).

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Okok, men det finnes mange utgaver av modellen opp igjennom årene. Transporter var vel en direkte etterfølger av Type 2 så vidt jeg vet, og den ser slik ut. Etter den kom denne, så denne, som mange kjenner, og i dag ser den slik ut.

I tillegg til dette finnes det jo andre varianter av modellen, kalt Caravelle (personbilutgaven) og Multivan (campingbilutgaven).

Endret av OML
Lenke til kommentar
Okok, men det finnes mange utgaver av modellen opp igjennom årene. Transporter var vel en direkte etterfølger av Type 2 så vidt jeg vet, og den ser slik ut. Etter den kom denne, så denne, som mange kjenner, og i dag ser den slik ut.

I tillegg til dette finnes det jo andre varianter av modellen, kalt Caravelle (personbilutgaven) og Multivan (campingbilutgaven).

8615052[/snapback]

Så hva med California?

(siden du ramset opp de andre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...