spracket Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Lurer på det som står i emnetittelen. Er det mulig og overklokke CPU og minne unlinked på dette hovedkortet, et Asus P5W DH Deluxe. Har selv ikke fått det til ennå, men det kan kanskje være at jeg har oversett noe elementært Takker for alle svar! Endret 13. mai 2007 av hyped Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Nei, jeg mener at dette ikke er mulig.. Bare nVidia brikkesettene som kan det, tror jeg da.. Lenke til kommentar
spracket Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 er fullt mulig du har rett angående det. Litt kjedelig for meg, men jeg kan vel klare meg uten den funksjonen enn så lenge. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 kjøp deg et hk med nVidia chipset da.. vet ikke om denne funksjonen bare gjelder 6xx serien, det kan hende.. Lenke til kommentar
spracket Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Tror ikke jeg kommer til å bytte HK av den grunn. Venter nok til jeg skal oppgradere systemet mitt etter sommeren. Er jo ikke en funksjon jeg savner akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå