Barredo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Skal en tur til øst-europa, og innom land som Ungarn og Polen. Har hørt at det er mye billige der, og lurer på om det er noe jeg kan få solgt videre med gevinst her i Norge? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Alt av alkohol. Elektronikk ville jeg styrt unna med tanke på garantier. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Husk også at du er forpliktet til å fortolle varene om du overstiger en hvis verdi. Vet ikke nøyaktig hva beløpet er, men skal du faktisk tjene noen kroner på det så vil du uansett overstige det beløpet. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Husk også at du er forpliktet til å fortolle varene om du overstiger en hvis verdi. Vet ikke nøyaktig hva beløpet er, men skal du faktisk tjene noen kroner på det så vil du uansett overstige det beløpet. 8605061[/snapback] Nå er det jo ikke lov til å ta med mer enn 1Liter brennevin da.. det det går på.. du får absinth for kanskje 70 kroner som du får solgt her til adskillig mer.. tror jeg ble tilbudt 300 for den ene flaska jeg hadde med.. Jeg husker egentlig ikke prisene, men det ser du jo når du kommer neddi der.. Det er jo ihvertfall billig som vann.. eller kawa Men det kommer ann på reisemetoden din, hvor mte du bør ta med.. jeg kjørte med hvite busser, og der var det ingen kontroll.. det de millitære grensevaktene, med våpen inne i bussen, brydde seg om var passet ditt.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ikke glem røyk, tror ikke absinth er lov å ta med inn i landet uansett. Ta heller vanlig vodka. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ikke glem røyk, tror ikke absinth er lov å ta med inn i landet uansett. Ta heller vanlig vodka. 8611510[/snapback] Det står på narkotikalisten, ja.. men har du med for mye alkohol, så er det jo det samme liksom.. eller.. du får det vel ikke på rullebladet, slik som du får ved å bringe inn absinth.. (?) Kommer ann på transport metoden.. Buss=Absinth, Vodka og røyk.. Bil=Voska og røyk.. Fly= Ditt valg.. men jeg har ikke lyst til å se nervøs ut når du går forbi 3-4 tollere på gardemoen, pluss hund.. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Alkohol, røyk og mat er billigere. noen klær er billigere. Elektriske duppeditter er dyrere. På andre ting så er prisene nokså like de norske. Noe billigere, noe dyrere. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Alkohol, røyk og mat er billigere.noen klær er billigere. Elektriske duppeditter er dyrere. På andre ting så er prisene nokså like de norske. Noe billigere, noe dyrere. 8623516[/snapback] Klær og sko er en del billigere.. var innom noen skatesjapper, der det går på de samme merkene som hjemme, og alle andre land.. Kjøpte sko til litt over 400 kroner, som kostet 900 her.. og 3 plagg til prisen av ett her.. (2 gensere og en bukse) ca 8-900 kroner.. Jeg kjøpte også minnekort til kjæresten.. der sparte man ikke så mye, men det var vel 100 kroner ca.. men der gikk jo prisene utrolig mye ned til sommeren og man fikk vel 1gb mini sd kort til 200 kroner til høsten her hjemme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå