SumFortyOne Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har lenge ventet på å få se noe til faren til Jack. Han var jo med på flyet i en kiste. Husker fra en episode i sesong 1 at Jack fant kista ute i skogen, men faren var borte Vi har ikke sett noe til ham vis jeg ikke husker helt feil...? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vedder på at de har glemt han :| Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Vedder på at de har glemt han :| 8603502[/snapback] vedder imot Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg sitter egentlig stadig vekk og venter på at han skal dukke opp i levende live og at han er sammen med the others eller noe. For eksempel har jeg flere ganger lekt med tanken på at han kunne være Jacob, eller at han er en av "toppsjefene" i the others-gjengen. Han har jo spilt store roller i flere flashbacks, og er jo også far til Claire. At han hadde dukket opp på øya ville jo skapt masse spennende konfrontasjoner. Men samtidig vanskelig å forklare med tanke på at han døde før de kom til øya. Kunne jo vært at han iscenesatte det eller noe da, men. Endret 13. mai 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg sitter egentlig stadig vekk og venter på at han skal dukke opp i levende live og at han er sammen med the others eller noe. For eksempel har jeg flere ganger lekt med tanken på at han kunne være Jacob, eller at han er en av "toppsjefene" i the others-gjengen. 8603604[/snapback] Tror nok han hadde et forhold til øya for han døde eller "døde." Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Agh, trodde først dette var i 24 underforumet. Han har jo hatt rimelig mange koblinger med folk på øya, så vil tro han dukker opp en eller annen gang med noe stort. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Syns Jacob lignet veldig på faren til jack Menneh... Vi hørte ham jo i første episode. Og vi har jo sett ham i flere flashback så de har ikke glemt ham... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Var ikke broren til Ecko også borte? Driver The Others og stjeler lik eller? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Var ikke broren til Ecko også borte? Driver The Others og stjeler lik eller? 8614342[/snapback] Nei de fant han i jungelen... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Feil. Han ble borte igjen. Man tror monsteret tok ham. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Feil. Han ble borte igjen. Man tror monsteret tok ham. 8614388[/snapback] De fant han vertfall i jungelen først Lenke til kommentar
zonko Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er det bare meg, eller ville det være litt søkt om fren til Jack (og Claire forsåvidt) skulle være en mann som hadde noe med Dharam eller the others å gjøre? Etter min mening er han en forfyllet lege som spilte en viktig rolle i den virkelige verden og han binder mange av karakterene sammen. Det er absolutt påfallende at han har et forhold/ har møtt så mange av 815erne, men er dette mer enn tilfeldigheter? Det er ikke denne mannen vi søker tror jeg, han finner vi i en annen tilknytning til øya. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 En annen ting, er det noen som ville ha greid å iscenesatt sin egen død så er det Shepard Senior.. Mystiks! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, det er sant. Men å ligge i en kiste så lenge? Kan jo hende, han var jo tilsynelatende i levende live i White Rabbit-episoden i ses1. Lurer på hvor han har blitt av nå... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, det er sant. Men å ligge i en kiste så lenge? Kan jo hende, han var jo tilsynelatende i levende live i White Rabbit-episoden i ses1. Lurer på hvor han har blitt av nå... 8786456[/snapback] Monsteret har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå