Hakasu Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg har ikke vært i så veldig mange storbyer, men må være enig med en del andre om at Barcelona er vinneren. Det jeg liker best med byen er at det er så utrolig mye forskjellig å gjøre der, i motsetning til andre plasser. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg har ikke vært i så veldig mange storbyer, men må være enig med en del andre om at Barcelona er vinneren. Det jeg liker best med byen er at det er så utrolig mye forskjellig å gjøre der, i motsetning til andre plasser.Ja, så kan du slappe av på stranden etter en tur på byen f.eksLiker at det er strender og en storby i ett Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Jeg elsker Barcelona, noe som gjorde at jeg endte opp med å flytte hit. Ellers: - Buenos Aires, Argentina - New York, USA - Florianopolis, Brasil (tror aldri jeg har blitt sjekket opp av så mange damer som da jeg var i Brasil ...). - Amsterdam, Nederland - Roma, Italia Endret 24. februar 2014 av Atmosphere Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Sevilla og Cadiz er skikkelig fine byer synes jeg Lenke til kommentar
wailer Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Esfahan/Isfahan i iran, fantastisk fin by, ikke uten grunn den er kjent som en av verdens fineste byer Yerevan i Armenia, veldig fin by med god mat Baku, centrum i Baku rundt vannet maa vaere en av "europas" fineste. Utafor centrum er deg ikke saa fint Ellers saa liker jeg Mexico City, Singapore ,Beijing (hvert der 11ganger) Kuala lumpur (skal ditt for 18.gang neste uke) veldig godt Mest oppskryte byer er LA og Bangkok Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Chautaqua, New York Vancouver, British Columbia Toronto, Ontario Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Buenos Aires er nok den som ligger høyest med Seoul på en sterk andreplass. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Ahhh. Det er så mange, men de beste er: Rhodes i hellas, Gdansk i polen, Buddhapest i ungarn, Køpenhavn i danmark og forhåpentlig vis Sunny Beach i bulgaria som jeg skal til på sommeren Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Sånn på sparket: 1. Havana 2. Praha 3. Barcelona 4. Bariloche (Argentina) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Topp 6: Hong Kong, Kina (en av de største byene jeg har vært, fantastisk oppbygd, flotte mennesker, mye se og gjøre) Beijing, Kina (kulturforskjeller som sjarmerer og mange kjente severdigheter) Ludwigslust, Tyskland (kom hit med en vill telfeldighet men for en fantastisk flott by!) Reims, Frankrike (katedral som ga meg hakeslepp, veldig fin og ryddig by) Praha, Tsjekkia (billig så det holder og mye fint å se på) Vaduz (egentlig hele Liechenstein, majestetiske fjell overalt og hyggelig atmosfære) Endret 5. mars 2014 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Har ikke vært i ekstremt mange storbyer, men Krakow i Polen er en knallfin by med gamle bygninger, saltgruve og Fangeleiren i Auschwitz. I tilleg er et av Europas største kjøpesenter med nesten 300 butikker(ikke minst KFC) der. Chania i Kreta er også en fantastisk fin plass. Endret 5. mars 2014 av Slettet-YQ8U8xbZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Bergen og Mandal garantert, Amsterdam han jo og en sjarm over seg. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) San Francisco er min klare favoritt. Men i Europa liker jeg best Montpellier i Sør-Frankrike. Studerte der i 2 mnd forrige sommer. Koselig liten fransk by, der du kan kose deg med sene kvelder om sommeren. Masse unge folk. Anbefaler å ta tramway (trikken) ut til stranden, eller 15min togtur til Sète. Bare spør meg hvis du vil dra der i sommer! Endret 6. mars 2014 av matshg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 SF er helt klart den beste byen jeg har besøkt i USA. Shanghai er også en rimelig fantastisk by, og Amsterdam har absolutt sjarm. Beijing er en veldig spennende by jeg gjerne skulle tilbrakt mer tid i. Største problemet der er nok luftforurensningen, så er helt uaktuelt for meg å bo der. SF og Shanghai kunne jeg gjerne slått meg ned i. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Berlin, Tyskland er min favoritt. Håper jeg snart får ta turen dit igjen og besøker venner der Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Los Angeles, New York og London kanskje. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Ser jeg skrev New York i tråden tilbake i 2007. Har siden den gang reist litt mer og endret mening. San Francisco med Toronto på en god andreplass. Lenke til kommentar
sector Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Har vært i Singapore flere ganger, og like fornøyd hver eneste gang. Selv om prisnivået er forsåvidt høyt, er det en fantastisk by. Rent og pent, godt vær, varmt, og greie folk, hvertfall de jeg har hatt kontakt med. Ellers så er jo New York en fantastisk by. Klarer ikke å velge favoritt, begge er fantastiske på hver sin måte. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Amsterdam. De smale gatene, de skjeve husene, arkitekturen, kanalene, de hyggelige folkene og ikke minst syklene. En by med sjarm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå