VepsoO^^ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Sieam Reap eller Vang Vieng Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hmm topp 5 tror jeg blir: 1. New York 2. Paris 3. London 4. Milano 5. Barcelona Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) 1. Førde 2. Ulsteinvik 3. Leirvik 4. Florø ....... 50. Måløy Endret 7. april 2008 av Kalvegodt 1 Lenke til kommentar
Reisegutt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hos meg er så langt favoritten Paris. Har vært i London, Roma, München og en god del andre storbyer, men minnene fra Paris overgår de andre. Vet ikke helt hvorfor, ettersom jeg bodde i en ikke så maks leilighet (med kakkerlakker osv), men byen i seg selv fikk meg til å glemme alt sånt. Så opplevelsen av Eiffel Tårnet og alle de andre severdighetene, samt deilig Crepes med masse nutella og banan har i allefall gjort at jeg tenker på Paris med stor glede i hjertet! Men, jeg var liten da jeg var i Roma, så hadde vært interessant å reise tilbake igjen... Kanskje jeg kommer til å like den bedre nå enn den gang! Lenke til kommentar
infomannen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det må være : 1. Barcelona 2. Berlin 3. Firenze Lenke til kommentar
kjaer Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 1:praha 2:kata beach (puket, Thailand) 3: venezia Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) London, Praha, Oslo, Bergen, Dresden, Ronda og Glasgow. Endret 22. mai 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Saint Raphael i frankrike <3 frankrikes beste by Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Sliter også med å velge bare én by, men noen av mine favoritter er nok de følgende: Bergen - genial sommerby, gitt at det er sol... Amsterdam - tar helt av, billige barer og bra klubber San Fransisco - moderne men rolig by, utrolig flott Savannah - avslappet by kjemisk renset for butikker Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vel. Ble svært glad i København de få dagene jeg var der. Ellers så er Paris en digg by. Men favoritten er nok Stockholm. Nydelig by med nydelige folk Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Flyttet til Norge fra Hellas for snart 3 år siden. Da hadde jeg bare vært i Asker, Molde og litt Oslo. Bor i Molde nå. Har nå vært i Bergen og Trondheim og ble forelsket i byene med en gang! I Hellas så bodde jeg på bitteliten øy, Samos men har vært i Athen et par ganger, hater det der. Er så stygg by. Så tenker meg det ser litt sånn ut: 1. Trondheim 2. Bergen 3. Pythagorion, Hellas ^^, Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Topp fem: - New York, USA - London, Storbritannia - Roma, Italia - Amsterdam, Nederland - Las Palmas, Gran Canaria, Spania Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Flyttet til Norge fra Hellas for snart 3 år siden. Da hadde jeg bare vært i Asker, Molde og litt Oslo. Bor i Molde nå. Har nå vært i Bergen og Trondheim og ble forelsket i byene med en gang! I Hellas så bodde jeg på bitteliten øy, Samos men har vært i Athen et par ganger, hater det der. Er så stygg by. Så tenker meg det ser litt sånn ut: 1. Trondheim 2. Bergen 3. Pythagorion, Hellas ^^, Jeg har vært på Samos Bodde i Pythagorion:), tok også hudrofoil båten til Patmos og en knøtt liten annen øy på dagstur, noen forslag på navn? Var også en dags tur i Tyrkia Mner den siste øyen var Lipsi Endret 28. mai 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Flyttet til Norge fra Hellas for snart 3 år siden. Da hadde jeg bare vært i Asker, Molde og litt Oslo. Bor i Molde nå. Har nå vært i Bergen og Trondheim og ble forelsket i byene med en gang! I Hellas så bodde jeg på bitteliten øy, Samos men har vært i Athen et par ganger, hater det der. Er så stygg by. Så tenker meg det ser litt sånn ut: 1. Trondheim 2. Bergen 3. Pythagorion, Hellas ^^, Jeg har vært på Samos Bodde i Pythagorion:), tok også hudrofoil båten til Patmos og en knøtt liten annen øy på dagstur, noen forslag på navn? Var også en dags tur i Tyrkia Mner den siste øyen var Lipsi tøft ^^, Dagsturene går vel til enten Agatonisi eller Samiopoula (Det betyr liten Samos rett og slett) Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Trekker opp denne jeg. Norge: 1. Kristiansand. Bodd her i flere år og har blitt veldig glad i denne flotte byen. 2. Stavern. Koselig liten by i Vestfold, som jeg har vært en del i. Ikke store plassen, men det er vel noe av sjarmen også. 3. Trondheim. Positivt overrasket over Trondheim egentlig. Synes det er en fin by. Utlandet: 1. Kassiopi, Hellas. Om det kan kalles en by, det veit jeg ikke, men i alle fall et tettsted nord på den greske øya Korfu. Uten tvil det mest fantastisk flotte stedet jeg noen gang har besøkt. 2. Liverpool, UK. Vært så heldig å bo her. Hadde aldri vært her før jeg flyttet hit, men hadde hørt flotte ting om byen, og den skuffet ikke. Hyggelig bysentrum, mye liv og en del flotte områder utenfor sentrum også, selv om det er England og ikke alt er så flott og hyggelig overalt der.. 3. Krakow, Polen. Var her på skoletur. Veldig flott, gammel by, med masse historie. 4. Pineto, Italia. Litt småby ved adriaterhavskysten i Sør-Italia. Veldig fin by, og et nydelig sted for en stille og deilig ferie i et veldig flott land. Må dog regne med å lære deg noen italienske gloser for å kunne å bestille mat eller liknende, på totalt fire uker i denne byen har jeg møtt to personer som prater bedre enn engelsk enn gjennomsnittlig barneskoleelev i Norge. Men-men, det går så fint at. 5. Riga, Latvia. Veldig fin by jeg var en langhelg i. Flott gamleby, som trekker mest opp her. Mye historie. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Min topp fem må være: 1. Albufeira 2. Daytona Beach 3. Austin 4. London 5. Key West Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Santorini, hands down. (Nå er det strengt tatt en øy men alikevel... ) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Amsterdam, Barcelona og Venezia. Basert på opphold under en uke per sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå