Gå til innhold

Beste by du har vært i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå har jeg ikke vært så fryktelig mye rundt at det gjør noe, men det får så være. Uansett:

 

1. Oslo

2. Praha

3. Krakow

 

Oslo, grunnet at jeg rett og slett bare føler meg hjemme der. Er født i Oslo, men flytta til Tromsø som liten. Er bare noe med Oslo jeg simpelthen elsker. Praha og Krakow er to kjempeflotte byer, sånn utseendemessig, liker dem veldig godt. Men denne rekkefølgen kan vel endre seg etterhvert som jeg får kommet meg på andre kontinenter ^^.

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke vært så fryktelig mye rundt at det gjør noe, men det får så være. Uansett:

 

1. Oslo

2. Praha

3. Krakow

 

Oslo, grunnet at jeg rett og slett bare føler meg hjemme der. Er født i Oslo, men flytta til Tromsø som liten. Er bare noe med Oslo jeg simpelthen elsker. Praha og Krakow er to kjempeflotte byer, sånn utseendemessig, liker dem veldig godt. Men denne rekkefølgen kan vel endre seg etterhvert som jeg får kommet meg på andre kontinenter ^^.

 

Oslo :thumbdown:

Lenke til kommentar

Birmingham - Jepp den byen som alle tror bare er motorveier og murkosser. Den har faktisk en del å by på. :)

 

Oslo - Født og oppvokst. Elsker byen, menneskene og mulighetene.

 

De små kystbyene på vestkysten av Sverige. Dette er selve definisjonen på sommer for meg. Herlige minner i tillegg til at det er vanvittig pent der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...