InsertNumLock Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Likte meg godt i New York. Masse folk, kaos, varmt og utfordrende.. Stikk motsatt av hva jeg liker men det var utrolig kult. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nå har jeg ikke vært så fryktelig mye rundt at det gjør noe, men det får så være. Uansett: 1. Oslo 2. Praha 3. Krakow Oslo, grunnet at jeg rett og slett bare føler meg hjemme der. Er født i Oslo, men flytta til Tromsø som liten. Er bare noe med Oslo jeg simpelthen elsker. Praha og Krakow er to kjempeflotte byer, sånn utseendemessig, liker dem veldig godt. Men denne rekkefølgen kan vel endre seg etterhvert som jeg får kommet meg på andre kontinenter ^^. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vanskelig å velge, men tror jeg går for en av disse: St. Petersburg Barcelona New York Venezia Roma Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Side i Tyrkia Bergen i Norge Frederica i Danmark (Y) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Side i Tyrkia Side er det værste stedet jeg har vært. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvorfor det? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Fordi to av tre søsken ble matforgiftet på et av de beste hotellene i området. Gir dårlig inntrykk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nå har jeg ikke vært så fryktelig mye rundt at det gjør noe, men det får så være. Uansett: 1. Oslo 2. Praha 3. Krakow Oslo, grunnet at jeg rett og slett bare føler meg hjemme der. Er født i Oslo, men flytta til Tromsø som liten. Er bare noe med Oslo jeg simpelthen elsker. Praha og Krakow er to kjempeflotte byer, sånn utseendemessig, liker dem veldig godt. Men denne rekkefølgen kan vel endre seg etterhvert som jeg får kommet meg på andre kontinenter ^^. Oslo Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Suva på Fiji. Jenter i bastskjørt, endeløse hvite strender, palmetrær og sol. Lenke til kommentar
Kindrob Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Helsinki er en flott by. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) - Bergen - Berlin - Göteborg - Malaga Selv liker jeg ikke Oslo. Endret 18. november 2007 av Notelitten Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 - Bergen- Berlin - Göteborg - Malaga Selv liker jeg ikke Oslo. Godt vi snakker samme språket. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Liker svært godt: København -Fordi alt er lagt til rette for turister og befolkningen. Gode sykkelveier, hyggelige mennesker og flott ved havet. Kan jeg nevne at Norge har noen små praktfulle byer på Helgelandskysten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 1. München 2. Amsterdam 3. København Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Birmingham - Jepp den byen som alle tror bare er motorveier og murkosser. Den har faktisk en del å by på. Oslo - Født og oppvokst. Elsker byen, menneskene og mulighetene. De små kystbyene på vestkysten av Sverige. Dette er selve definisjonen på sommer for meg. Herlige minner i tillegg til at det er vanvittig pent der. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må si meg enig med Sindre og si at St. Petersburg er den fineste byen, kanskje ikke den beste men i alle fall den fineste byen. Lenke til kommentar
bonefish Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Havana Cuba. MIN desiderte favoritt. Klima, arkitektur, mennesker, natteliv, musikk...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå