Luis_Garcia Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvilke by er den beste du har vært i? Hos meg er det Liverpool, London, Roma og Barcelona. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Enten Edinburgh eller Bergen, fantastiske byer begge to. Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 las vegas.. bedre enn bodø hvertfall Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Blir litt vanskelig å rangere ettersom jeg har vært forskjellige perioder i byene o.s.v. Men må være London på første plass, og kanskje Bangkok på andre, Los Angeles på tredje, Las Vegas på fjerde. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 New York er absolutt den beste byen jeg har vært i, og jeg tror det skal bli vanskelig å overgå den! Masse kultur, masse mennesker, høflige mennesker, god mat... Finner liksom ikke noe negativt ved det Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Jeg liker meget godt Bergen og York, men så er ikke jeg den mest bereiste heller. Endret 17. mai 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Må vel være Roma eller kanskje napoli. Lenke til kommentar
nadle Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Må være Longyearbyen og Paris. Begge byene har så absolutt gitt mersmak. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 London, Roma, Val Thorens, Reine, Gibraltar, Malaga/Marbella Lenke til kommentar
hanvar Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Umulig å velge bare en by.. Sydney pga klimaet og stemningen (ble ikke lei selv etter to uker), New York er bare en helt fantastisk by (central park kan man tilbringe mange timer med bare å se på folk), San Francisco (husker best kaffen og golden gate bridge), Las Vegas pga at man bare må bli fascinert over denne byen midt i ørkenen, Dublin pga folket, musikken og pubkulturen, København pga kafeer og shopping, Praha reiser jeg stadig tilbake til (er ett eller annet spesielt med stemningen i byen), Bejing (opplevelsen av historie og en helt annen kultur), Los Angeles pga glamour og kjendisfaktor, Trondheim (var student der tidligere, så det er vel bare pga nostalgi men..), Rotorua på New Zealand (varme kilder og geysirer som man bare må bli fascinert av), Venezia (en by helt uten biler er i grunnen ganske bra). Av disse stedene er det nok Australia jeg aller helst vil reise tilbake til, var mange byer der jeg ikke rakk å bli lei av.. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nice og Cannes + alle andre middelhavs byer jeg har vært i, i Frankrike og Spania! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 San Francisco: Pen by, utrolig koselig mennesker, masse fint å se på. Las Vegas: Klamt, men morro! Veldig pent om kvelden Ellers er jeg veldig glad i Lillehammer. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg klarer ikke velge kun en pga de var så ulike, unike og opplevelsen var så forskjellig fra sted til sted: - Krakow - Berlin - New York - Miami - Tanger - Göteborg Lenke til kommentar
froeya Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Trondheim! München, Salzburg, Dublin - og Sturgis Lenke til kommentar
-V- Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 1. Las Vegas 2. New York 3. London 4. Paris 5. Roma Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 1. München 2. Kuala Lumpur 3. Reykjavik 4. San Fransisco 5. Georgetown, Penang (Malaysia) 6. Karlsruhe 7. Salisbury 8. Baden-Baden Nå har jeg brukt 45 minutter på å sette byene opp etter hvilke 8 byer jeg liker aller best Det er for mange fine steder!! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Liker mange steder jeg.. Men kan vel si uten tvil i min sjel at Los Angeles staar mitt hjerte naermest. Kom akkurat tilbake fra 3 dager i Vegas ogsaa, og trives godt der. Men er alltid en opptur aa komme tilbake til LA. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hmm... Yaoundé likte jeg veldig godt.. Ngaoundere og... Men byen som ligger mitt hjerte aller nærmest er Oslo. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå