Gå til innhold

Beste by du har vært i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å velge bare en by.. Sydney pga klimaet og stemningen (ble ikke lei selv etter to uker), New York er bare en helt fantastisk by (central park kan man tilbringe mange timer med bare å se på folk), San Francisco (husker best kaffen og golden gate bridge), Las Vegas pga at man bare må bli fascinert over denne byen midt i ørkenen, Dublin pga folket, musikken og pubkulturen, København pga kafeer og shopping, Praha reiser jeg stadig tilbake til (er ett eller annet spesielt med stemningen i byen), Bejing (opplevelsen av historie og en helt annen kultur), Los Angeles pga glamour og kjendisfaktor, Trondheim (var student der tidligere, så det er vel bare pga nostalgi men..), Rotorua på New Zealand (varme kilder og geysirer som man bare må bli fascinert av), Venezia (en by helt uten biler er i grunnen ganske bra). Av disse stedene er det nok Australia jeg aller helst vil reise tilbake til, var mange byer der jeg ikke rakk å bli lei av..

Lenke til kommentar

1. München

2. Kuala Lumpur

3. Reykjavik

4. San Fransisco

5. Georgetown, Penang (Malaysia)

6. Karlsruhe

7. Salisbury

8. Baden-Baden

 

Nå har jeg brukt 45 minutter på å sette byene opp etter hvilke 8 byer jeg liker aller best :dontgetit: Det er for mange fine steder!! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...