huf Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har noen hørt noe om en eventuell oppfølger til det geniale "Arcanum: of steamworks and maigck obscura"? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Det spillet rocket! Trodde ingen andre hadde prøvd det. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hmm..har hørt en del om det spillet.. vurderer å kjøpe det.. Er det ikke det hvor du har sverd og buer, og all slags hi-tech greier? Høres ganske kelt ut... Ville dere anbefalt det? Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Ja, jeg vil anbefale dette spillet på det alle meste....det er ikke akkurat high-tech, men en blanding av sverd og gamle pistoler og en god del porsjon med magi. Alt dette satt inn i en handling som tar for seg på 17-1800 tallet. Ikke et spill som er vært å kjøpe for den grafiske siden, men for den innholdsrike siden og fordi at den har en god historie som følger deg gjennom hele spillet. Det er begynnt å bli noe gammelt nå, så du burde få det for en liten slant med penger, men visst du må betale full pris så ikke nøl med det heller! Dette er min mening. Jeg anbefaler at du prøver demoen før du kjøper spillet...det gjorde jeg og det angrer jeg ikke på. Demoen finner du her:(håper du har adsl.. ) http://www.sierra.com/download/display_res...php?ftp_id=5120 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Helt klart et ganske kult spill. However - der er endel småting som irriterer dritten ut av deg (mulig de har klart å patche spillet nå). Kan sammenlignes med Diablo 2 forsåvidt. En kul forskjell mellom Tidenes spill (Diablo 2) og Arcanum er at i Arcanum kan du velge mellom alle skills og magier uanz hvilken character du velger i begynnelsen. Forskjellene ligger i småting isteden, f.eks. Dwarfs er ekstra god på Tech, men stinker på Magic. Elves er stikk motsatt. Hvis du har spilt rollespill (ja, den gode gamle typen med terninger og character sheets) vil du kjenne deg igjen - Arcanum er i samme gata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå