sdhild99 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Pass deg for katten - den er på krigsstien Litt mye støy, men det skyldtes ISO3200 som var nødvendig i kombinasjon med F4 for håndholdt Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg synes bildet er kjedelig. Grunnen er at jeg ikke kan se beinstillingen på katten og da skjønner jeg heller ikke tittelen på bildet. Ikke har katten noe spennende ansiktsuttrykk heller. Hadde du tatt bildet på litt lenger avstand og jeg hadde hatt mulighet til å se hva katten gjorde (jakte?) så hadde det vært noe annet Men søt katt da! Lenke til kommentar
SteffenM2 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Søt katt. Men litt overvektig? Hehe.. Syns ikke det var så veldig mye støy til å være 3200iso da.. Hvilket kamera bruker du? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Bildet virker for meg, syntes det var veldig pent. Med tanke på at dette var 3200 iso , og når man ser den skarpheten. Da blir det bare bra! Katten er vakker, bildet er bra. Men det mangler noe, noe intressangt. En fin katt er ikke alltid nok. Stå på! Endret 20. mai 2007 av Litejk Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Pass deg for katten - den er på krigsstien Litt mye støy, men det skyldtes ISO3200 som var nødvendig i kombinasjon med F4 for håndholdt 8603280[/snapback] Som sagt av en annen her så ble ikke bildet så veldig spennende. Min katt ser ikke slik ut når den "jakter". Skulle gjerne hatt med benstillingen til katten her. For meg ser det ut som om katten slapper av i gresset. Prøv igjen er mitt råd. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå