knetrom Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Som topic, hører en lav, høyfrekvent lyd når TVen står i standby.. Har jeg et problem? Ny TV, hentet den på torsdag Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei. Hva slags panel fikk du? S-PVA eller? sjekk sticker'en bak tv'et http://img54.imageshack.us/img54/1438/sams...lstickerpz6.jpg Den buzzinga skal vel ikke være der uansett, så jeg tror du har et problem. kan jo være at det gir seg etterhvert, men jeg tviler på det. Det ser ut til å være et vanlig problem egentlig på LCD Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Står C på klistremerket mitt og.. Og CMO4 på siden.. Får ta kontakt med Komplett da, faen og.. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 CMO4 ja. Det var jo noe helt nytt, aldri hørt om den før. Vet ikke om det er et MVA eller S-MVA panel. Ifølge linken så skal det jo stå CR0* hvis det er S-MVA. Synes det er veldig rart av Samsung å gjøre sånn egentlig. Lurer på hvor mange det sitter rundt om som ikke vet om det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå