Gå til innhold

Fall Out Boy-tråden!

greiven

Anbefalte innlegg

Fall out boy er konge. Hva er pointet med å ødelegge tråden med å si at du ikke liker de? Ikke post om du bare skal disse.

Digger Sugar we're going down swingin, This Aint a Scene, It's an Arms Race, Dance Dance. Liker alle sangene egentlig, de er ikke sånn typisk "One hit wonders".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker Fall Out Boy ganske godt. Får ofte høre det av slike musikk-viktigperer, men da kontrer jeg raskt med at jeg har en veldig variert og åpen musikksmak, og at favorittbandene mine blant annet er Led Zeppelin, Pink Floyd og The Beatles, og da har de forstått at det går an å like mye forskjellig musikk og holder kjeft.

Hørte første gang Fall Out Boy i One Tree Hill, men la verken særlig merke til det eller ble så imponert at jeg sjekket det ut nærmere. Men ble videre introdusert av ei god venninne, og det eskalerte fort i at jeg hørte hele From Under the Cork Tree og deretter Take This To Your Grave. Elsket det. Spesielt Take This To Your Grave, mitt desiderte favorittalbum av dem. Det er ikke de mest mainstream sangene som Sugar, We're Going Down og Dance, Dance som er de beste, dette albumet er relativt ukjent og er kanonbra. Cork Tree er dog også veldig bra, samme med "nye" Infinity on High. Har også Infinity (picture disc), Cork Tree og den meget sjeldne Take This To Your Grave (picture disc) på vinyl, samt mange av singlene deres på farget vinyl, blant annet Sugar, Memories og Arms Race.

Jeg skulle også se dem på Vega i København i mars i år, men på grunn av SAS-streiken i Køben så gikk ikke flyet mitt den morgenen, så det ble det ikke noe av. :(

Men det er et bra band som får ufortjent mye pepper på grunn av at de er kule å hate. Ser jo flere her i tråden som kaller det drittmusikk uten å engang ha hørt det. Og nei, jeg liker ikke lignende musikk. My Chemical Romance og Panic! er på mine hatlister, men Fall Out Boy er ganske så mye bedre. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...