Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/Worklog Audi A4 2004 Cab S-line


Anbefalte innlegg

Pen bil. Ikke noe å si på det.

 

Men å lakkere bilen for 35 000,- når den enda har garanti? Hvordan blir det med lakkering i dører, nede i bagasjerom, motorrom og andre ting?

 

Prisen hørtes _veldig_ lav ut hvis dette er en skikkelig hellakkering med utvendig og innvendig.

 

Jeg ville ikke gjort dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og lurer på hvordan felger jeg skal kjøpe jeg da. Er jo greie selvfølgelig de felgene jeg har, men det er endel sår på dem så har tenkt å bytte ut.

 

Litt usikker på om jeg skal gå for krom. Mest harry hadde jo vært å kjøpt spinning rims. Noen som vet noen norske steder de selger spinning rims? Blir kanskje litt for harry. :p

 

Bilen er en Audi A4 2004 cab

Lenke til kommentar
Seriøst, spinning rims er så boldharry at det er kvalmt! Eneste stedet det ser "OK" ut er på SEMA-show eller noe sånt. Aldri i verden om det blir bra på en Audi Cab!

8637390[/snapback]

 

Hehe det er litt sant. Tror ikke jeg hadde gått for det akkurat. Krom er egentlig harry nok det :p

 

Er det kun 5x112 8,5 bredde felger som passer? Vurderer 19" eller 20". 20" går kanskje altfor mye utover kjørekomforten?

OML har du noen forslag til noen kule felger?

Lenke til kommentar
Du må ikke finne på og kjøpe spinners. Ser utrolig dumt ut. Mener jeg da.

8637426[/snapback]

 

Har gått vekk fra idéen for lenge siden :p

 

Har du noen forslag til felger?

 

http://www.quality-autoimport.no/catalog/i...hp?cPath=21_191

Tenker jeg går for Hofele "styling". Altså ny front/grill, sideskjørter og hekkskjørt.

 

Ses bedre her...

http://www.hofele.com/design/en/Audi_A4_Ca..._a4_cabrio.html

 

Litt usikker på sideskjørtene, for det vil jo "senke bilen" litt. Både fronten og hekkskjørtet vil jo ikke gjøre at bilen kommer nærmere bakken så det er jo greit.

 

Kom med innspill.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lite med oppdatering her, men må samle inn litt penger før jeg får råd til ting. Heldigvis har jeg ikke dame så økonomien står jeg fritt over selv :p

 

Har bestemt meg for hvilke felger som jeg skal ha. Blir Antera 349 20".

Her er noen bilder av felgene.

 

Antera---349-SL55.jpg

 

Hva synes dere?

post-122283-1181125528_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vet du noen pris på de? Jeg liker originalfelgene på nyere Audi veldig godt, så jeg tror ikke jeg ville lagt penger i det. Men det er jo helt individuelt. Synes de matcher det stilrene karosseriet og interiøret veldig fint. Selv ville jeg lagt pengene i en skikkelig GPS og/eller oppgradere lydanlegget litt.

Lenke til kommentar
Vet du noen pris på de? Jeg liker originalfelgene på nyere Audi veldig godt, så jeg tror ikke jeg ville lagt penger i det. Men det er jo helt individuelt. Synes de matcher det stilrene karosseriet og interiøret veldig fint. Selv ville jeg lagt pengene i en skikkelig GPS og/eller oppgradere lydanlegget litt.

8795472[/snapback]

 

Ja de felgene er jo veldig fine. Nå er det jo slik at det er endel stygge merker på dem. Ser kanskje ut som skitt på bildene, men er endel store riper.

 

Lydanlegget vil jeg ikke bytte ut. BOSE anlegget der spiller veldig bra og blir bare tull og bytte ut det. Å integrere navigasjon inn der i ettertid blir VELDIG dyrt så det ønsker jeg heller ikke.

 

Antera 349 koster 24.000 uten dekk. På bilprodukter.no koster de faktisk hele 34000 uten dekk. Så er ikke så billige akkurat.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Krom ekke harry, det er homo!

8955721[/snapback]

 

Jeg ønsker bare å påpeke at homofili forteller om seksuell legning, dvs. at man tiltrekkes av de med samme kjønn som seg selv.

Om man liker krom, har ingenting med om man er homofil eller ikke.

Det samme gjelder tøy, musikk etc.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Krom ekke harry, det er homo!

8955721[/snapback]

 

Jeg ønsker bare å påpeke at homofili forteller om seksuell legning, dvs. at man tiltrekkes av de med samme kjønn som seg selv.

Om man liker krom, har ingenting med om man er homofil eller ikke.

Det samme gjelder tøy, musikk etc.

 

Mvh

8959635[/snapback]

 

Så sant så sant. Er så mange som "man er homo om man gjør ditt og ser ut som datt". Er noen som har faktisk spurt om jeg har vært homo, men har vært mest p.g.a brunfargen. Noenganger svarer jeg bare noe som "Ja, hypp på å bli bedre kjent du eller?" hvis det er en gutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...