SilentNET Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Pen bil. Ikke noe å si på det. Men å lakkere bilen for 35 000,- når den enda har garanti? Hvordan blir det med lakkering i dører, nede i bagasjerom, motorrom og andre ting? Prisen hørtes _veldig_ lav ut hvis dette er en skikkelig hellakkering med utvendig og innvendig. Jeg ville ikke gjort dette. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Er lakkering over absolutt alt. Alt som nå er sølv blir lakkert. Tror det blir til at jeg lakkerer til våren, har litt mer slitasje da. Lenke til kommentar
drz Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Se å kjapp deg litt, gleder meg virkelig til å se det ferdige resultatet:D Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Sitter og lurer på hvordan felger jeg skal kjøpe jeg da. Er jo greie selvfølgelig de felgene jeg har, men det er endel sår på dem så har tenkt å bytte ut. Litt usikker på om jeg skal gå for krom. Mest harry hadde jo vært å kjøpt spinning rims. Noen som vet noen norske steder de selger spinning rims? Blir kanskje litt for harry. Bilen er en Audi A4 2004 cab Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Seriøst, spinning rims er så boldharry at det er kvalmt! Eneste stedet det ser "OK" ut er på SEMA-show eller noe sånt. Aldri i verden om det blir bra på en Audi Cab! Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Seriøst, spinning rims er så boldharry at det er kvalmt! Eneste stedet det ser "OK" ut er på SEMA-show eller noe sånt. Aldri i verden om det blir bra på en Audi Cab! 8637390[/snapback] Hehe det er litt sant. Tror ikke jeg hadde gått for det akkurat. Krom er egentlig harry nok det Er det kun 5x112 8,5 bredde felger som passer? Vurderer 19" eller 20". 20" går kanskje altfor mye utover kjørekomforten? OML har du noen forslag til noen kule felger? Lenke til kommentar
underground Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Du må ikke finne på og kjøpe spinners. Ser utrolig dumt ut. Mener jeg da. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Du må ikke finne på og kjøpe spinners. Ser utrolig dumt ut. Mener jeg da. 8637426[/snapback] Har gått vekk fra idéen for lenge siden Har du noen forslag til felger? http://www.quality-autoimport.no/catalog/i...hp?cPath=21_191 Tenker jeg går for Hofele "styling". Altså ny front/grill, sideskjørter og hekkskjørt. Ses bedre her... http://www.hofele.com/design/en/Audi_A4_Ca..._a4_cabrio.html Litt usikker på sideskjørtene, for det vil jo "senke bilen" litt. Både fronten og hekkskjørtet vil jo ikke gjøre at bilen kommer nærmere bakken så det er jo greit. Kom med innspill. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Fin styling du har tenkt å kjøpe Du har smak Post bilde av bilen for hver lille ting du gjør.... Endret 19. mai 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 vi hadde akkurat sånn bortsett fra at vi hadde navigasjon og litt større motor.. den var litt stylet fra fabrikk. hadde s-line opsett den og. jeg synes de er fine helt originale. Greia er at det er en jævla fin bil! gratulerer Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Lite med oppdatering her, men må samle inn litt penger før jeg får råd til ting. Heldigvis har jeg ikke dame så økonomien står jeg fritt over selv Har bestemt meg for hvilke felger som jeg skal ha. Blir Antera 349 20". Her er noen bilder av felgene. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vet du noen pris på de? Jeg liker originalfelgene på nyere Audi veldig godt, så jeg tror ikke jeg ville lagt penger i det. Men det er jo helt individuelt. Synes de matcher det stilrene karosseriet og interiøret veldig fint. Selv ville jeg lagt pengene i en skikkelig GPS og/eller oppgradere lydanlegget litt. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Vet du noen pris på de? Jeg liker originalfelgene på nyere Audi veldig godt, så jeg tror ikke jeg ville lagt penger i det. Men det er jo helt individuelt. Synes de matcher det stilrene karosseriet og interiøret veldig fint. Selv ville jeg lagt pengene i en skikkelig GPS og/eller oppgradere lydanlegget litt. 8795472[/snapback] Ja de felgene er jo veldig fine. Nå er det jo slik at det er endel stygge merker på dem. Ser kanskje ut som skitt på bildene, men er endel store riper. Lydanlegget vil jeg ikke bytte ut. BOSE anlegget der spiller veldig bra og blir bare tull og bytte ut det. Å integrere navigasjon inn der i ettertid blir VELDIG dyrt så det ønsker jeg heller ikke. Antera 349 koster 24.000 uten dekk. På bilprodukter.no koster de faktisk hele 34000 uten dekk. Så er ikke så billige akkurat. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Krom ekke harry, det er homo! Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Krom ekke harry, det er homo! 8955721[/snapback] Jeg ønsker bare å påpeke at homofili forteller om seksuell legning, dvs. at man tiltrekkes av de med samme kjønn som seg selv. Om man liker krom, har ingenting med om man er homofil eller ikke. Det samme gjelder tøy, musikk etc. Mvh Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Krom ekke harry, det er homo! 8955721[/snapback] Jeg ønsker bare å påpeke at homofili forteller om seksuell legning, dvs. at man tiltrekkes av de med samme kjønn som seg selv. Om man liker krom, har ingenting med om man er homofil eller ikke. Det samme gjelder tøy, musikk etc. Mvh 8959635[/snapback] Så sant så sant. Er så mange som "man er homo om man gjør ditt og ser ut som datt". Er noen som har faktisk spurt om jeg har vært homo, men har vært mest p.g.a brunfargen. Noenganger svarer jeg bare noe som "Ja, hypp på å bli bedre kjent du eller?" hvis det er en gutt. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 HAHA, er det virkelig noen som også tror at man er homofil om man har fin farge? GAAD Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Krom ekke harry, det er homo! 8955721[/snapback] 10år gammel el ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå