b-duvaland Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ta IQ testen her http://www.xbox.com/live/xbox+live+vs+ps2.htm?det=1 8) 8) 8) Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hehe. Ganske morsomt, samtidig som faktisk alt stemmer :o :o :o Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hehe Jeg får xbox live på mandag eller tirsdag neste uke Jeg klarte ikke å vente til mai/juni så jeg fikk en jeg kjenner som bor i UK til å sendte meg et xbox live test drive kit Han bestilte opp kit'et til hans hus fra xbox.com/uk/live og sendte den videre til meg når han fikk den. Og nå er den på vei Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hehe, drittidig. skal lagre den linken til ett pat xbox-venner Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 noen som har link til slike ps2, gc og gameboy advance greier også? :D Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hehe Jeg får xbox live på mandag eller tirsdag neste uke Jeg klarte ikke å vente til mai/juni så jeg fikk en jeg kjenner som bor i UK til å sendte meg et xbox live test drive kit Han bestilte opp kit'et til hans hus fra xbox.com/uk/live og sendte den videre til meg når han fikk den. Og nå er den på vei kan ikke du da si hvordan det har gått. 5 måneder er lenge å vente, så jeg vurderer å gjøre akkurat det samme. Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg tror ps2 blir bra online jeg . Xbox skryter for mye om hvor bra de er Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg tror ikke de skryter. De sier jo bare det som er fakta. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ta IQ testen herhttp://www.xbox.com/live/xbox+live+vs+ps2.htm?det=1 Møkkasida slipper ikke inn Opera, da kan det være det samme! Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ta IQ testen herhttp://www.xbox.com/live/xbox+live+vs+ps2.htm?det=1 Møkkasida slipper ikke inn Opera, da kan det være det samme! Hehe, selvfølgelig slipper ikke Microsoft inn ett konkurerende produkt av IE! lol typisk.. :wink: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ta IQ testen herhttp://www.xbox.com/live/xbox+live+vs+ps2.htm?det=1 Møkkasida slipper ikke inn Opera, da kan det være det samme! det er opera som er møkk, IE kan vise alle internett sider slik enhver internett leser burde gjøre. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ta IQ testen herhttp://www.xbox.com/live/xbox+live+vs+ps2.htm?det=1 Møkkasida slipper ikke inn Opera, da kan det være det samme! det er opera som er møkk, IE kan vise alle internett sider slik enhver internett leser burde gjøre. Opera kan slippe inn på sånne sider den, du må bare late som om den er IE. Det gjør du i instillingene i Opera. Grunnen til at den siden, og en del andre sider, ikke fungerer i Opera er at de ikke følger HTML standarder. Microsoft har bestemt seg for å ta full fart og ***** i standarder som er satt for internett. Jeg vil da heller ha en bra leser som følger standarder enn det makkverket de kaller IE. Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Dere som skal kanskje bestille x-box live , instaler x-box connect det er nesten det samme. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ta IQ testen herhttp://www.xbox.com/live/xbox+live+vs+ps2.htm?det=1 Møkkasida slipper ikke inn Opera, da kan det være det samme! det er opera som er møkk, IE kan vise alle internett sider slik enhver internett leser burde gjøre. Opera kan slippe inn på sånne sider den, du må bare late som om den er IE. Det gjør du i instillingene i Opera. Grunnen til at den siden, og en del andre sider, ikke fungerer i Opera er at de ikke følger HTML standarder. Microsoft har bestemt seg for å ta full fart og ***** i standarder som er satt for internett. Jeg vil da heller ha en bra leser som følger standarder enn det makkverket de kaller IE. Vet jeg kommer inn når Opera identifiseres som MSIE (får riktignok opp en side som på det sterkeste oppfordrer meg til å bytte browser). Men da kan det være det samme. Opera behandler jo web-sider likt uansett hva den identifiserer seg som, det er da selvfølgelig et bevist valg fra MS å hindre konkurrerende browsere fra å komme inn på siden. evil_snowman: Hvis du mener at det er Opera som er en dårlig browser fordi den ikke fungerer på MS sider vet du ikke hva du snakker om! Du vet _hvorfor_ Opera ikke fungerer eller? Fordi det er _MS_ som ikke lager websider i forhold til gjeldende standarder (f.eks. med tanke på java). Fordi folk (som du?) hopper ukritisk på ting som MS tilbyr er det dessverre en del sider der ute med tvilsom kode som favoriserer MSIE. Ikke fordi Opera er dårlig, men fordi MSIE er bygd for å lese MS sine egne utgaver av andres standarder! Det er monopol-bygging vi snakker om her! Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Dere som skal kanskje bestille x-box live , instaler x-box connect det er nesten det samme. Åssen virker dette og åssen skaffer man det? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Opera kan slippe inn på sånne sider den' date=' du må bare late som om den er IE. Det gjør du i instillingene i Opera. Grunnen til at den siden, og en del andre sider, ikke fungerer i Opera er at de ikke følger HTML standarder. Microsoft har bestemt seg for å ta full fart og ***** i standarder som er satt for internett. Jeg vil da heller ha en bra leser som følger standarder enn det makkverket de kaller IE. [/quote'] Vet jeg kommer inn når Opera identifiseres som MSIE (får riktignok opp en side som på det sterkeste oppfordrer meg til å bytte browser). Men da kan det være det samme. Opera behandler jo web-sider likt uansett hva den identifiserer seg som, det er da selvfølgelig et bevist valg fra MS å hindre konkurrerende browsere fra å komme inn på siden. evil_snowman: Hvis du mener at det er Opera som er en dårlig browser fordi den ikke fungerer på MS sider vet du ikke hva du snakker om! Du vet _hvorfor_ Opera ikke fungerer eller? Fordi det er _MS_ som ikke lager websider i forhold til gjeldende standarder (f.eks. med tanke på java). Fordi folk (som du?) hopper ukritisk på ting som MS tilbyr er det dessverre en del sider der ute med tvilsom kode som favoriserer MSIE. Ikke fordi Opera er dårlig, men fordi MSIE er bygd for å lese MS sine egne utgaver av andres standarder! Det er monopol-bygging vi snakker om her! jeg prøvde opera en stund eg, versjon 7.01 tror jeg, kommer aldri til å gjøre det igjen. jeg har ikke behov for noe ekstra funksjoner, trenger bare å surfe og det er det som opera er så ræva til. jeg vet at M$ har laget en standard som etterhvert flere også bruker, men det er jo opera sitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå