RolloThomasi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har noen sett bildeanalysen på diablo3.com? Har ikke fulgt med, men kan noen uttale seg om den bakgrunnen har vært den samme på de andre bildene? Gjetter på at uansett hva de lager har de skjønt at det er mye å tjene på MMO... Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Har noen sett bildeanalysen på diablo3.com? Har ikke fulgt med, men kan noen uttale seg om den bakgrunnen har vært den samme på de andre bildene? Gjetter på at uansett hva de lager har de skjønt at det er mye å tjene på MMO... 8612376[/snapback] Det var to bilder av Warcraft 1 og Warcraft 2, og som jeg kunne se var det ikke noe lignende. Endret 14. mai 2007 av Rallahr Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vil ikke ha noe imot en Diablo 3 (muligens MMO). Kunne blitt bra det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Håper på diablo 3 eller noe helt nytt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vil ikke ha noe imot en Diablo 3 (muligens MMO). Kunne blitt bra det. 8612558[/snapback] Er ikke diablo2 et mmo? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Er ikke diablo2 et mmo? 8612911[/snapback] Diablo2 er ikke laget for mange nok spillere på ên server i til å gjøre seg fortjent til den første M'en i MMO. ^^ Den står altså for Massive Lanseringen er jo taktisk lagt til Korea, Starcrafts høyborg... men også wow-botternes hjemland. Tipper et MMO hvor man skal styre en liten skvadron farmerbots! Det er heller ikke uvanlig for spillprodusenter å sikre seg domenenavn for "mulige" oppfølgere. Regner med Blizzard eier domener både for Diablo 3-4-5 og Starcraft ditto. Endret 14. mai 2007 av Dummst Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vel, håper det ikke blir noe nytt MMO (som også er lite sannsynelig), eller en ny tillegspakke til WoW, da blir jeg skuffa. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hellgate london ligner ikke på diablo, er ikke det HG:L fps eller noe? :S Uansett noe helt nytt ville vært noe, et diablo 3 ville også vært perfekt, bare de ikke lager et Grinde MMO med 11 års grense av det Lenke til kommentar
Boeken Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vel, håper det ikke blir noe nytt MMO (som også er lite sannsynelig), eller en ny tillegspakke til WoW, da blir jeg skuffa. 8613328[/snapback] Blizzard ga en utalelse til GameSpot at dem ikke jobber med et nytt MMO bortsett fra en ny ekspansjon til WoW. http://sc.gosugamers.net/news/6224 Selv håper jeg på Starcraft 2, en mer etterspurt etterfølger skal man lete lenge etter mener nå jeg. Har spilt Diablo 2 i flere år også, så hvis det blir Diablo 3 blir det fortsatt party. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Blizzard har jo sagt at dem skal komme med et nytt mmorpg spill men at det kom til å bli noe totalt anderledes en wow. Jeg tror det er et Starcraft spill som kommer....det passer så utrolig bra å lansere den nyheten i det landet. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Me want Diablo 3 !! Var alt for hekta på både 1 og 2ern, men hadde nok ikke takket nei til Sc 2 heller. Det eneste dumme er at uansett hvilket spill vil det sikkert blir satt for release i 2010 og deretter blir utsatt år på år til det til slutt kommer ut i 2015 . men som alltid Blizzard=kvalitet Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ny dag, nytt bilde. Gleder meg til Lørdag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 jeg håper det blir et nytt rts spill med dagens teknologi og våpen. er lei av warcraft og fremtiden. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Spennende! StarCraft 2 virker ikke helt umulig. Kan også hende de lanserer en helt ny tittel. De hadde ikke gjort meg noe som helst. Uansett hva de bestemmer seg for å annonsere så tror jeg det blir bra. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 http://polyphobia.de/nonpublic/muddles/blizz/ Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Vil vel ikke ta dette for god fisk, men det får selvfølgelig tankene på glid. Edit: I ettertid vil jeg tro at dette er en manns arbeid, mer presist, mannen som styrer polyphobia.de. Endret 16. mai 2007 av ivellios Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 http://polyphobia.de/nonpublic/muddles/blizz/ 8625380[/snapback] Hvor fant du det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg regner med at det er SC2, i og med at de holder konferansen i Korea. Men personlig håper jeg på en kunngjøring av D3. Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 http://polyphobia.de/nonpublic/muddles/blizz/ 8625380[/snapback] Hmm... Det lukter litt pultost av disse bildene. Men det hadde jo selvfølgelig vært nydelig dersom det viste seg å være ekte (tidlige illustrasjoner)! Tror imidlertid at dette er resultatet av at en rimelig dyktig 3D-artist har lyst til å dra oss litt i beina, men håper jo at jeg tar skammelig feil! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) http://polyphobia.de/nonpublic/muddles/blizz/ 8625380[/snapback] Hmm... Det lukter litt pultost av disse bildene. Men det hadde jo selvfølgelig vært nydelig dersom det viste seg å være ekte (tidlige illustrasjoner)! Tror imidlertid at dette er resultatet av at en rimelig dyktig 3D-artist har lyst til å dra oss litt i beina, men håper jo at jeg tar skammelig feil! 8625892[/snapback] Hvis man går tilbake på det domenet finner man siden til en 3D artist. Uvisst om han har laget de bildene, men han har hvertfall laget mye annet som lå i samme mappe som blizz mappa lå i. Om han prøver å lure noen eller ei, er ikke godt å si. Kan hende han bare leker litt med ideer. Fortsatt relativt overbevist om at det er SC2 som kommer. starcraft2.com har samme nedtelling som blizzard.com Endret 16. mai 2007 av ivellios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg