NightReaper Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kanskje de har lurt oss skikkelig godt nå og egentlig har både Diablo 3 og StarCraft 2 under utvikling :!: Lenke til kommentar
nasum Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 http://polyphobia.de/nonpublic/muddles/blizz/ 8625380[/snapback] Hmm... Det lukter litt pultost av disse bildene. Men det hadde jo selvfølgelig vært nydelig dersom det viste seg å være ekte (tidlige illustrasjoner)! Tror imidlertid at dette er resultatet av at en rimelig dyktig 3D-artist har lyst til å dra oss litt i beina, men håper jo at jeg tar skammelig feil! 8625892[/snapback] Hvis man går tilbake på det domenet finner man siden til en 3D artist. Uvisst om han har laget de bildene, men han har hvertfall laget mye annet som lå i samme mappe som blizz mappa lå i. Om han prøver å lure noen eller ei, er ikke godt å si. Kan hende han bare leker litt med ideer. Fortsatt relativt overbevist om at det er SC2 som kommer. starcraft2.com har samme nedtelling som blizzard.com 8625907[/snapback] Ehh.. Du tror ikke det er enkelt og greit fordi at domenet leder til samme dns som blizzard.com ? Jeg mener. Det var det samme med worldofwarcraft.com før de fikk lansert siden dens. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 omg konspirasjon Jeg holder det meste åpent fremdeles. Kanskje ikke Lost Vikings 3, men ellers, det meste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ber for at det kommer et nytt Diablo spill Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tipper at det kommer til å stå "leeroy jenkins" på WoW sitt bilde.. eller.. jeg håper ihvertfall Men, gief diablo 3. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 omg konspirasjon Jeg holder det meste åpent fremdeles. Kanskje ikke Lost Vikings 3, men ellers, det meste. 8626364[/snapback] Samme kan du si om starcraft2.com Men nå er det samme diskusjon i 2 tråder, fint om dere kan fortsette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=757732&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg