muttok Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvem vet, men virker litt for opplagt hvis det er startcraft2 det er snakk om (ref: starcraft2.com) whois info: Registrant: Blizzard Entertainment Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com) Domain Name: STARCRAFT2.COM Domain servers in listed order: NS-WEST.CERF.NET NS-EAST.CERF.NET For complete domain details go to: Lenke til kommentar
aulin Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vel, i disse tider med domenehaier vil jeg ikke bli noe forskrekket dersom blizzard har registrert domener opp til www.warcraft90210.com. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er helt klart at StarCraft: Ghosts Gold! Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 enig med myagos, det er sikkert Starcraft: Ghost til 360 og PS3 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Spillet skal presenteres i Korea. Hvis jeg ikke husker feil så er vel koreanerne de mest i huga SC spillerne? For min del håper jeg det blir Diablo3. Nå har vel kanskje tiden løpt fra Diablo 1 og 2 og måten de ble spilt på. I dag er det mmorg og 3d som gjelder og ikke singleplayer spill sett i fugleperspektiv. Vel, vel blir det Diablo3 i en eller annen for blir ivhertfall jeg lykkelig :-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nå har vel kanskje tiden løpt fra Diablo 1 og 2 og måten de ble spilt på. I dag er det mmorg og 3d som gjelder og ikke singleplayer spill sett i fugleperspektiv ??? Diablo er jo mulitplayer deluxe :!: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvem vet, men virker litt for opplagt hvis det er startcraft2 det er snakk om (ref: starcraft2.com) *snip* 8608323[/snapback] Den der var vel registrert ikke lenge etter at de lanserte StarCraft. Warcraft 4 ser jeg på som lite sannsynlig - ikke bare får de noen alvorlige kontinuitetsproblemer siden WoW fremdeles er aktivt, men det er heller ikke så fryktelig lenge siden WC3/TFT. Diablo 3 eller StarCraft 2 er mitt tips. Personlig håper jeg på Diablo 3, siden RTS ikke helt er min greie, men jeg har en viss forståelse for alle som drømmer om SC2. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Satser på at det blir et helt nytt spill, blizzard kan ikke bare leve på gamle suksesser. Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vel, i disse tider med domenehaier vil jeg ikke bli noe forskrekket dersom blizzard har registrert domener opp til www.warcraft90210.com. De har ikke det. Av alle tenkelige kombinasjoner jeg fant, er det kun StarCraft2.com som er registrert av Blizzard. Prøvde: warcraft4.com diablo3.com osv osv Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Håper for guds gode barn at de ikke lager diablo3 på noe som ligner som titan quest... Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 det bør da bli sc2 siden det er det eneste spillet uten oppfølger.. og det er ihvertfall ikke fordi sc ikke var en hit.. Lenke til kommentar
ScorpioN Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Håper på Diablo 3 Noen nevnte hellsgate london som diablo 3, men at dette ikke var blizzard. Jeg leste ett sted nylig mens jeg siklet på spillet at folka som lager hellsgate london er x-blizzard. Da sansynligvis de samme som laget diablo serien. Kanskje de ikke fikk tillatelse av blizzard til å lage nytt diablo og laget derfor eget selskap det er lov å håpe.. Lenke til kommentar
nilka Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kanskje de ikke fikk tillatelse av blizzard til å lage nytt diablo og laget derfor eget selskap det er lov å håpe.. 8609244[/snapback] Vel i et slikt tilfelle du nevner er det jo i alle fall ikke diablo 3 som anonseres da det ut ifra det du sier ikke produseres av blizzard. Jeg håper personlig på starcraft 2. Har aldri vært enorm fan av diablo, jo jeg har spillt meg gjennom både 1 og 2 og likte de greit nok, men starcraft for meg er nærmest religion. Og jo det er enormt mye forbedringspotensiale i den serien, grafisk er en ting, men unit limiten må vekk om man skal kunne spille 8 stk mot hverandre, klønete å tape bare fordi noen masser zerglings og kartet ikke tillater flere units så du står der med en enslig protoss carrier... Videre er jo zerg perfekte for å videreutvikle seg, både fysisk i form av andre og nye enheter men også story wise. Jeg håper veldig på et starcraft 2 rts eller noe i den duren, så lenge det er et nytt rts blir jeg overlykkelig. SC2, WC4 eller noe helt annet bare det er RTS. Jeg tipper Starcraft siden eventen er i sørkorea og blizzard har gitt mange hint til sc oppfølger siste måndene om man har fulgt litt med. Den som lever får se Lenke til kommentar
Mongilodos Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 håper vi får se Diablo 3 så vi som elsker å slakte, slakte og slakte litt til, har noe å drive med fremover Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Min teori er at det kommer 2 spill. Mest sannsynlig StarCraft2 og ett consollspill. Kanskje StarCraft: Ghost ble flyttet over til Wii da de fikk vite om den? Første dagen de viste bilder på siden sin viste de Warcraft1 og 2, som var deres første 2 spill. Kanskje det de prøver å forteller er at det ikke er noe i vegen med å lansere to spill fra samme univers på rappen? Men aller helst håper jeg at de kommer med noe helt nytt som kommer til å trollbinde verden. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jaja, det nå sikkert at de kommer til å kunngjøre et spill Hadde jo vært genialt visst de hadde gjort det ferdig også Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 *snip*Jeg tipper Starcraft siden eventen er i sørkorea og blizzard har gitt mange hint til sc oppfølger siste måndene om man har fulgt litt med. 8609530[/snapback] Jeg tipper akkurat det samme kan sies om alle de andre Blizzard spillene. Fanboys finner alltid konspirasjonsteorier som underbygger teoriene deres. Bare å vente til lørdag dette! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 *snip*Jeg tipper Starcraft siden eventen er i sørkorea og blizzard har gitt mange hint til sc oppfølger siste måndene om man har fulgt litt med. 8609530[/snapback] Jeg tipper akkurat det samme kan sies om alle de andre Blizzard spillene. Fanboys finner alltid konspirasjonsteorier som underbygger teoriene deres. Bare å vente til lørdag dette! 8610278[/snapback] Noe annet som muligens støtter denne teorien er layouten. Ser mer sci-fi ut enn et Diablo tema. Og som nevnt tidligere så har Diablo allerede fått oppfølgere, det har ikke Starcraft. Men som du sa, vi får bare vente å se. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Personlig håper jeg på SC2, diablo var aldri helt min greie. Blir spennende og se hva det blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg