Gå til innhold

Blizzard driver og lurer oss igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, man skulle jo tro at det kom et nytt warcraft spill siden wc1 of 2 er på lyst ut + det er bilde av de.

Men, det kan jo hende at bildene vil bytte når vi kommer nærmere 19. og vise bilder i den rekkefølgen spillene ble lagd

altså wc1 --> wc2 -->diablo --> starcraft --> diablo2 --> wc3 --> wow

også den 19. at det nye spillet kommer istedenfor "?"

8604727[/snapback]

Jeg tror nok de kommer til å skifte bilder frem til 19. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Kanskje de skal fortsette historien mellom Orcene og Menneskene :D

Sånn med tanke på bildet på http://www.blizzard.com

8605074[/snapback]

Nja, etter en liten tenkepause, så tror nok jeg at de skrifter ut bildene hver dag.

Altså idag - WarCraft 1 og WarCraft 2.

Imorgen - Diablo og StarCraft

Om 3 dager - Diablo 2 og WarCraft 3

osv :p

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Kan ikke forestille meg diablo 3, jeg elsket historien i 1,2 og lod, samt snuttene mellom acts. Gikk igjennom dem på singel player før jeg fant ut at jeg ville prøve det online. Hvis de klarer å lage en like gigantisk overgang som fra diablo 1 til 2, så har de virkelig slått på stortromma. Alle i diablo 2 venter enten på ladder reset eller diablo 3 :p

Kan egentlig ikke forestille meg diablo3...

Lenke til kommentar
En ting er i alle fall sikkert, hva enn de har tenkt til å lage, så bør det bli fantastisk med tanke på alt de har tjent på WoW. ;) Det burde ikke stå på budsjettet, liksom.. :D

8605326[/snapback]

...eller kanskje de fortsette i samme sjanger og lanserer en Diablo 3 der du må betale en hundrings hver måned for å spille.

Lenke til kommentar

alle husker da vel før lanseringen av world of warcraft.. hvilke bildet de viste da? de zoomet fra verdensrommet ned til en flokk med skapninger... alle trodde det var starcraft ved første bildet, siden "space" var motivet .... vent å se.. man blri lurt trill rundt av disse blizzard spøkene .. hehe :p

Lenke til kommentar
Nja, etter en liten tenkepause, så tror nok jeg at de skrifter ut bildene hver dag.

Altså idag - WarCraft 1 og WarCraft 2.

Imorgen - Diablo og StarCraft

Om 3 dager - Diablo 2 og WarCraft 3

osv :p

8605322[/snapback]

Skal bare legge noe her. Jeg vet ikke om den siden kom opp i går eller i dag, men jeg tipper at i morgen så vil det komme kun et nytt bilde, diablo, og starcraft kommer da opp på tirsdag. Om de vil vise 3 bilder i morge, og alle 7 til slutt vet jeg ikke, men jeg takker blizzard for at det ikke tar så lang tid til jeg finner det ut.

Vel da var klokka mandag, men ingen oppdatering. Får se igjen etter skolen i morgen.

Endret av Audleif
Lenke til kommentar
Håper på SC2

Griner hvis det blir Diablo 3, aldri forstått hva som var så bra med den serien, altfor repeterende.

Håer på Diablo 3

Griner hvis det blir SC2, aldri helt skjønt hva som var så fantastisk med det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...