Krasnaja Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Og til dere andre som er på utkikk etter ein frisk helårsparfyme kan eg anbefale "CK One" frå Calvin Klein. Det er ein unisex-parfyme, som vil sei at både jenter og gutter kan bruke han. Men han lukter likevel ikkje "damete", eller "for mandig". Den er ein god frisk duft som gjer at du lukter både rein og frisk. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Å så må folk huske at parfymer lukter forskjellig fra person til person. Ck One er utrolig nøytral og kjedelig. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg bruker YSL Summer Fragrance og er kjempefornøyd. Anbefaler den absolutt. Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg bruker Diesel parfyme, den funker knall, så bruker jeg Armani roll'on, eller hvordan det skrives ( : Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Jean Paul-parfymen er ganske "safe". Mange som liker den. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Jean Paul-parfymen er ganske "safe". Mange som liker den. Nettopp, den er safe. Den er jævlig kjedelig. Lenke til kommentar
Duuude Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Hei. Er gutt på 14 som trenger ny parfyme.. Har Jean Paul fra før og har lyst på noe nytt som ikke alt for mange bruker.. Håper på noe jeg kan bruke til fest og liknende.. Takk for svar Og ja, jeg vet om Lacoste Red, men alle bruker den jo Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Hei. Er gutt på 14 som trenger ny parfyme.. Har Jean Paul fra før og har lyst på noe nytt som ikke alt for mange bruker.. Håper på noe jeg kan bruke til fest og liknende.. Takk for svar Og ja, jeg vet om Lacoste Red, men alle bruker den jo Dielsel bruker jeg, veldig sterk, og veldig dyr. Anbefales! Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Black fra 1881 er genial <3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Dielsel bruker jeg, veldig sterk, og veldig dyr. Anbefales! Ville ikke anbefalt en parfyme som er veldig sterk da. Er jo ikke mer enn 14. Fyller snart 14 selv. Jeg bruker da Lacoste Pour Homme. Den er veldig bra. Frisk og lukter ikke så veldig mandig. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Hei. Er gutt på 14 som trenger ny parfyme.. Har Jean Paul fra før og har lyst på noe nytt som ikke alt for mange bruker.. Håper på noe jeg kan bruke til fest og liknende.. Takk for svar Og ja, jeg vet om Lacoste Red, men alle bruker den jo Dielsel bruker jeg, veldig sterk, og veldig dyr. Anbefales! Anbefales fordi den er sterk og dyr? Haha, tror jeg styrer unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå