Gå til innhold

Beste parfyme for tenåringer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 15 år og bruker:

Lacoste Essential

Lacoste Red

Lacoste Pour Homme

Versace Eau Fraiche

DKNY RED Delicious

David Beckham Instict

Jean Paul ( Orignale )

Cool Grey

men må si at Versace og DKNY er de beste jeg vet om, ihvertfall om sommeren.

Versace lukter veldig frisk og det samme gjør DKNY.

Men Jean Paul er vel den mest kjente og kanskje passer til de fleste anledninger.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jeg liker godt Armani Code Black, men jeg vet ikke om det kanskje er en litt voksen lukt for deg? Du skal jo ikke ta så mye uansett. Armani Code Black er den parfymen jeg har hatt som holder lengst. Den lukter veldig godt :) Den lukter heller ikke musk, som mange andre "vinterparfymer" gjør. Noen liker lukten av musk, men andre hater det. Derfor er det greit å kjøpe en parfyme de fleste vil like.

Lenke til kommentar
Med tanke på at gj.snittsbrukeren av Armani Code er 12-14 år, tror jeg ikke den er for voksen for ham  :whistle:

9316368[/snapback]

Jeg tror nok at en mer gjennomsnittsbruker ligger på rundt 18 år. Den blir brukt av yngere, men det er også mange over 20 som bruker denne parfymen hyppig. Hva har egntlig alderen med lukten å gjøre. 12-åringer kan godt få lov til å bruke den, men den lukter tross allt litt mer voksent.

Lenke til kommentar
Hva med den nye Lacoste Elegance?

9322767[/snapback]

Fikk deodoranten i gave av mor for ikke lenge siden, og vil nesten si den erstatter Pour Homme litt. Er vel sånn ca. beregnet for samme kundegruppe, dvs. 25+.

Men hvem den er beregnet på har veldig lite å si, kan anbefale Lacoste Elegance til de fleste, den er veldig rund og balansert :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Hei, jeg er på leting etter en parfyme. Jean Paul, den som er formet som en grønn mannekropp. Får man kjøpt den på nett? såfall.. hvor får man kjøpt den?:)

Berre å søke etter "Jean Paul Gaultier" på Kvasir, so burde det kome opp noko. Esthetique har nettbutikk, men det ser ikkje ut til at dei førar det merket.

Evnt så kan du prøve å stikke innom Cubus eller nærmeste parfymeri. Og nei, det er ikkje flaut. Butikkdamene er vant til at det kjem unge menn som skal kjøpe parfyme for første gong. So det går bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...