Gå til innhold

Beste parfyme for tenåringer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med denne?

Syns denne er god jeg. Noen som har lyst å motsi meg? Ikke noen ekspert på parfyme ;)

8617186[/snapback]

Tja, jeg likte den ikke noe særlig...

Men jeg har ikke luktet på den enn noe annet enn fra flaska og på sånn "lukte-papir" og fra flaska er den sterk, men på papiret lukter det papp :dontgetit:

Jeg liker JP....

Lenke til kommentar

Hei! Jeg var innom parfymeriet i dag og luktet på BOSS: Energise, Lacoste RED og to andre Lacoster som var like som RED, men med hhv. oransje og blå farge nederst. Husker ikke helt hvilken jeg likte best, da det ble litt hastverk ^^ Husker iallefall at Lacostene kostet 395 kr. Hvor store sånn ca er en 75ML Lacoste Red og en 125 ml? Noen som har mål på høyden? Fikk ikke med meg om de til 395 var 75ml eller 125 ml.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg var innom parfymeriet i dag og luktet på BOSS: Energise, Lacoste RED og to andre Lacoster som var like som RED, men med hhv. oransje og blå farge nederst. Husker ikke helt hvilken jeg likte best, da det ble litt hastverk ^^ Husker iallefall at Lacostene kostet 395 kr. Hvor store sånn ca er en 75ML Lacoste Red og en 125 ml? Noen som  har mål på høyden? Fikk ikke med meg om de til 395 var 75ml eller 125 ml.

8621468[/snapback]

Kan virkelig anbefale Lacoste Cool Play, den blå :) Spec. Ed. 2006, som er mye bedre enn Hot Play, den oransje fra i år. Med "kork" er 75mL-versjonene av Lacostene 1 cm høyere enn en vanlig deo-stick.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg var innom parfymeriet i dag og luktet på BOSS: Energise, Lacoste RED og to andre Lacoster som var like som RED, men med hhv. oransje og blå farge nederst. Husker ikke helt hvilken jeg likte best, da det ble litt hastverk ^^ Husker iallefall at Lacostene kostet 395 kr. Hvor store sånn ca er en 75ML Lacoste Red og en 125 ml? Noen som  har mål på høyden? Fikk ikke med meg om de til 395 var 75ml eller 125 ml.

8621468[/snapback]

Kan virkelig anbefale Lacoste Cool Play, den blå :) Spec. Ed. 2006, som er mye bedre enn Hot Play, den oransje fra i år. Med "kork" er 75mL-versjonene av Lacostene 1 cm høyere enn en vanlig deo-stick.

8621789[/snapback]

Mange takk for tipset :) Kan Cool Play brukes hele året, eller bare sommerstid? Lukter den friskt?

EDIT: Hva er hovedforskjellene på de røde, oransje og blå lacostene?

Noen som vet hva Lacoste Red/blue/orange koster som 125 ml?

Endret av jammi
Lenke til kommentar

DKNY Be Delicious synes jeg luktet litt surt, men det kan være testeren min som er dårlig. Det har jeg opplevd med Armani Mania før, at 0,5-testeren luktet surt, og 100mL-testeren luktet kjempebra.

Når vi snakker om parfyme for tenåringer, synes jeg forresten Davidoff Cool-Water kan nevnes =P

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det aller viktigste du gjør når du skal plukke deg ut en parfyme er å prøve den på selv. Lukten kan variere relativt mye etter hvilke hudtype du har, og noen som lukter godt på flasken kan lukte fælt på kroppen.

Ellers er det vel bare å gå inn i en butikk sånn innimellom og prøve til du finner noe som du liker.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Sean paul til nesten alle anledninger  :p

8602554[/snapback]

Og du er hvor gammel? Heter den ikke noe mer enn Sean Paul? :\

8602562[/snapback]

er 15.

vet ikke om den heter noe mere. men flasken er formet som en mannekropp.

8602576[/snapback]

Flaska heter Jean Paul Gaultier :love: Deilig lukt det der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...