Gå til innhold

Beste parfyme for tenåringer.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi har en Parfyme-tråd, ja da, det vet jeg, men der går det naturlig nok mest i parfymer for voksne. Om denne tråden blir en generell tråd for parfyme for ungdom vites ikke ennå, men det kan den godt bli.

 

 

Jeg trenger som sagt hjelp, så her kommer facts:

 

 

Jeg er en gutt på 14 år som skal kjøpe førstegangsparfyme

 

Jeg trenger en parfyme som IKKE lukter så mye, og gjerne med deostick i samme serie som utfyller parfymen.

 

Når dere (HVIS dere :p) kommer med anbefalinger til meg, skriv gjerne hva de dere anbefaler passer for. Hverdags (skole og fritid) eller fest? Fint om dette spesifiseres. Er mest på utkikk etter en til hverdagsbruk (men som gjerne også kan brukes på fest!).

 

 

Har fått noen tips i den andre parfymetråden allerede (takk til dere), og jeg vurderer nå følgende:

 

Lacoste Red

Armani Code

Chanel Allure Homme Sport

 

 

 

Hvordan er de forskjellige fra PUMA og Hugo Boss?

 

Alle svar, tips og anbefalinger mottas med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker Sean paul til nesten alle anledninger  :p

8602554[/snapback]

Og du er hvor gammel? Heter den ikke noe mer enn Sean Paul? :\

8602562[/snapback]

er 15.

 

vet ikke om den heter noe mere. men flasken er formet som en mannekropp.

8602576[/snapback]

Åja, den ja! Det heter Jean Paul. :) Har sett flasken. Hvordan lukter den? Vil gjerne ha noe som lukter friskt. Ikke noe tunge dufter. Helst ikke så alt for sterk lukt heller :)

Lenke til kommentar
Ang. deostick kan du jo bare kjøpe en luktfri antiperspirant. De er jo enkle og greie, samtidlig som de gjør jobben sin.

Ingen som pleier å snuse meg under armene.

8604181[/snapback]

Er'u sikker? :tease:

 

Tips ttil en grei "luktfri antiperspirant"? (hva nå enn det er for noe ^^)

Lenke til kommentar

Selv skal jeg også kjøpe luktfri antiperspirant. Hvis du er opptatt av at du skal ha en lukt under armene kan du heller ta litt (og da mener jeg litt, ikke mye) rundt det omerådet. Du får jo mange deosticks som ikke passer helt til parfymene av samme type.

Lenke til kommentar
Selv skal jeg også kjøpe luktfri antiperspirant. Hvis du er opptatt av at du skal ha en lukt under armene kan du heller ta litt (og da mener jeg litt, ikke mye) rundt det omerådet. Du får jo mange deosticks som ikke passer helt til parfymene av samme type.

8604228[/snapback]

Okay :) Da dropper jeg kanskje Lacoste RED deosticken ^^ Hvis ikke denne er usedvanlig god, og passer parfymen perfekt?

 

 

OT: hvorfor eru ikke på msn, jokkulf?

Lenke til kommentar

Du kan jo velge en du syntes lukter godt selv.. Er jo ofte prøver i parfymerier osv.. Selv har jeg brukt Jean Paul en god stund nå siden jeg fikk i gave, men er veldig lei den nå. syntes at veldig mange andre bruker den og at lukta ikke er spesielt frisk! Er også på utkikk etter noe nytt! :)

Lenke til kommentar
Er'u sikker? :tease:

Tips ttil en grei "luktfri antiperspirant"? (hva nå enn det er for noe ^^)

8604196[/snapback]

 

 

Antiperspirant betyr at den unnlater svetten i å komme frem. (i en viss grad)

Den modererer hvertfall svetten.

8604320[/snapback]

Takker.

Lenke til kommentar
Ang. deostick kan du jo bare kjøpe en luktfri antiperspirant. De er jo enkle og greie, samtidlig som de gjør jobben sin.

Ingen som pleier å snuse meg under armene.

8604181[/snapback]

Er'u sikker? :tease:

 

Tips ttil en grei "luktfri antiperspirant"? (hva nå enn det er for noe ^^)

8604196[/snapback]

 

 

Jeg bruker en som heter "Stopp 24". Den funker bra den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...