Nicolasn Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Skriver enkelt og greit hva problemet er. Lastet ned BullGuard`s AntiVirus program (2 montsh Trial) og kjørte det, det resulterte i at maskina gå Hel***** tregt! Den bruker 1 time på å starte, og skal jeg prøve å avslutte programmet bruker det 2 timer, skal jeg prøve å fjærne det med windows "Legg til/fjern programmer" så bruker den en halv dag på å åpne, men likevell får jeg ikke fjernet den fordi hele systemet henger seg opp. NOEN som kan hjelpe meg, (jeg vil heslt ikke formater) ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kjør en systemgjenoppretting til før du installerte BullGuard Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
Nicolasn Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Kjør en systemgjenoppretting til før du installerte BullGuardTilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. 8602565[/snapback] eeh, det kom jeg på at jeg hadde slått av fordi jeg drev å renset pcn min. Har glemt å slå den på etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå