SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Er enig med obi-wan. Dessuten liker ikke blod bergensere... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 jeg heller liker ikke bergensere.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Vell det har blitt mer liv i søppel i det siste ja. Men bergensere er greie de.. Bor utenfor bergen selv og pendler ditt daglig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 er no vel berre bra at det tar seg opp i søppel vel??? så kan eg (og alle andre) spamme meir, få fleire meldinger ( som er rått! 8) ) og meir å gjør på... (fritidsproblem)... :D Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Seriøst arve87 eller hva faen du heter, det kommer jo bare dritt ut av kjeften din. Hva f. er vitsen med det ? Dette er et hardware forum, ikke ett jevla chatteforum. Du kommer ikke med noe saklig, bare spy lignende greier som du kunne spart oss for.. Grr, dette virker kanskje som en person angrep, men jeg tenker på endel andre folk her og. Liksom, jeg forstår bare ikke vitsen ? edit : og hvem bryr seg om hvor mange (søppel) meldinger du har. Satt forresten og så igjennom endel av postene dine, og 910 var i søppel. Men jeg skal ikke kritisere, men for min del holder jeg meg vekke fra søppel forumet fra nå av. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Ja, dette var egentlig ment som en post for og "skryte" av oss selv om at det har blitt mye bedre her i søppel, men nå er det bare drittslenging, og masse sure miner Ber heller en moderator stenge posten.. :-? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 men for min del holder jeg meg vekke fra søppel forumet fra nå av. Håper vi kan ta ditt ord på det. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Men jeg skal ikke kritisere hva gjorde du da? roste han(arve87) for å poste isøppel? :-? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 han kritiserte ikke.. han klagde. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 ja nå er det liv ja ikke sant veldig morsomt kanskje jeg kan nå 10000 poster i dag Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 bla bla. Nok drittt slenging. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Er enig med obi-wan. Dessuten liker ikke blod bergensere... vel, det er jo (nesten) en selvfølge da.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg postet enm del i søppel før, men... Det har liksom avtatt litt etter at jeg fikk mIRC på jobben... Får liksom ut all "chattingen" der. :-) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har begynt og poste mer i søppel nå, det er bedre enn det det var før. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Søppel er jo en relativt død plass på forumet, men sikkert like greit. For hadde "annet om data"-horene kommet hit, hadde det blitt liv Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg postet enm del i søppel før, men... Det har liksom avtatt litt etter at jeg fikk mIRC på jobben... Får liksom ut all "chattingen" der. :-) Jepp hw.no har tatt over alt Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Sier du det...... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå