Mala Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er litt skeptisk til amerikansk inblanding i filmen. Synes noe av det som gjorde 28 dager senere så bra var at den ikke var så glattpolert og amerikanisert. 8611846[/snapback] Så enig. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er bare å roe ned folkens, de skumle og slemme amerikanerne har ikke ødelagt 28 Weeks Later. Det er det vel heller de to små ungene som for stå for den regninga. Ok, ødelagt er vel litt hardt å ta i, men å ha barn som sentrale elementer i slike spenningsfilmer er som å skyte seg selv i foten. Hvordan i all verden kan man ha sympati for to unger som man kun blir jævla irritert på? Filmen funker likevel, til tross for irriterende barn, litt lav skvettefaktor og mye forutsigbarhet. Den er teknisk brilliant, soundtracket er herlig og det er nok av blod, gørr og action til å holde øyna våkne. Men som vanlig er orginalen langt på vei å foretrekke. Lenke til kommentar
Ezmo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 28 days later var bedre men hvis du er lei av plankekjørte og glattpolerte filmer fra USA er denne et friskt pust. Filmen er ikke et mesterverk kanskje men den er vell verdt å se. Handlingen er kanskje litt forutsigbar og du har lyst at ungene skal dø minst 10 ganger i filmen men dette ødelegger ikke filmen i det hele tatt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det som gjorde denne filmen dårligere enn enern for meg, var at de Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor drepte jo den mest interresante karakteren med en gang, for så å fokusere på de jævla ungene. Men den er verdt å se hvis du har sett ener'n. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 28 Days Later var utrolig bra, og er en av mine favoritter når det gjelder zombie-filmer. 28 Weeks Later var helt ok, hadde god stemning, men den var ikke så god som eneren, desverre. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Handlingen er kanskje litt forutsigbar og du har lyst at ungene skal dø minst 10 ganger i filmen men dette ødelegger ikke filmen i det hele tatt 9191486[/snapback] Neida, dette ødelegger ikke filmen i det hele tatt. Det gjør den faktisk mye bedre... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 28 Weeks Later var en stor skuffelse for meg. Har følelsen av at noe viktig manglet.... Tror jeg holder meg til "28 Days Later." Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Filmen duppet av halvveis. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Inntrykket mitt var at den prøvde altfor hardt å etterlikne 28DaysLater. Den ene sangen fra forrige gang som funket genialt da, blir jo spilt tre eller fire ganger i filmen bare for å få den samme følelsen. Volden føles påklistret bare for å overgå originalen. Men joa, filmen funker helt greit den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå