Dimitrij Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg sitter og nigleder meg til 28 Weeks Later, altså oppfølgeren til den fantastiske 28 Days Later. Den har fått en overraskende 7,9 rating på imdb, lover skikkelig godt. Står også at Danny Boyle har regissert deler av second unit materialet, kanskje ikke så stor innvirkning på selve filmen, men viser ihvertfall at han støtter filmen fullt ut. Flere som gleder seg? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Den må ha mer enn 900 stemmer for at 7,9 skal være imponerende. Men selvfølgelig ... man kan gjøre mye artig rundt et slikt plot, og filmen har potensiale. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ser at det er Intacto-regissør Fresnadillo som har overtatt regissørstolen. Slett ingen dårlig erstatning, det. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Gleda meg lenge til denna, og likte nr1 også. Ble den ikke sendt i statene for 2 dager siden? Har venta på en cam men ser ikke ut til at noen er ute ennå :< Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Oppfølger? Oyeah! 1eren er vel sånn ca. den beste zombie-filmen som noen ganger laget, så dette ser jeg veldig frem til. *gå og lete etter trailer* Endret 13. mai 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 *gå og lete etter trailer* Du får herved ordre om å poste lenke til traileren, om du finner en. Er for sliten til å gjøre slikt selv. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Latsabb: http://www.apple.com/trailers/fox_atomic/28weekslater/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Til de av oss som avskyr det forferdelige Quicktime-formatet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Skarstad har skjønt det. Fikk ikke sånn kjempemasse ut av traileren, men det kan være fordi jeg har bestemt meg for å se den uansett. Liker konseptet, og sier ikke nei takk til litt mer. 28 Days Later slutta litt for åpent, også, så dette er kjærkomment. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hey, var en annen trailer også det der. PS: HD Quicktime gruser Flash i frimerkestørrelse ganske greit Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har mer håp for denne filmen enn den første Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Hey, var en annen trailer også det der. PS: HD Quicktime gruser Flash i frimerkestørrelse ganske greit 8607009[/snapback] FX klikker hvis det så mye som nærmer seg noe som har noe med Quicktime å gjøre, dessverre. Høy(ere)oppløsningstrailer i WMV-format. Endret 13. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Den orginale er omtrent den dårligste zombie filmen jeg har sett, men Idris Elba skal spille en viktig rolle i denne oppfølgere, så jeg ser faktisk fram til det. Alle som har sett The Wire vet at Idris Elba er en av de største skuespillerne ever. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 De er vel strengt tatt ikke zombier, eller har jeg misforstått noe? Og 7.9 etter 900 stemmer er ikke imponerende. Spider-Man 3 hadde lenge 8.2 i snitt etter flere tusen stemmer, men har nå fallt ned på 6.7. Likte dog ener'n. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Takk AngryPolarBear for at du fikk det på banen at det ikke er en zombie film. Det er ikke en kjeft i den filmen blir bitt for så å vende tilbake fra de døde. De blir infisert med sinne, og blir rett og slett en gjeng hyperaktive, forbanna "mennesker". At den vekket zombie-sjangeren til live igjen er noe helt annet. Føler dette er en diskusjon som blir tatt opp hver gang 28 Days Later blir nevnt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er vel ikke så rart - mange tenker vel på 'zombie' som den viljeløse, vanskelig-å-stoppe forvridde dyriske skikkelsen av et menneske, og ikke nødvendigvis en udød som det så pent blir direkte oversatt til norsk... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Syns no 28 Days Later var veldig bra, herlig stemning fra start til slutt. Så denne her gleder meg meg veldig til. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Takk AngryPolarBear for at du fikk det på banen at det ikke er en zombie film. Det er ikke en kjeft i den filmen blir bitt for så å vende tilbake fra de døde. De blir infisert med sinne, og blir rett og slett en gjeng hyperaktive, forbanna "mennesker". At den vekket zombie-sjangeren til live igjen er noe helt annet. Føler dette er en diskusjon som blir tatt opp hver gang 28 Days Later blir nevnt. 8609191[/snapback] Og Evil Dead er demon filmer. Greit nok at man poengterer det, men forstår ikke hvorfor det er så viktig. Både Evil Dead og 28 Days Later er i 'zombie sjangeren'. Kanskje den burde bli kalt noe annet siden vi har 2-3 filmer som overnevnte, men 'zombie' er den som brukes, og det fungerer greit. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 28 Weeks Later anmeldt av Kevin O'Reilly. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er litt skeptisk til amerikansk inblanding i filmen. Synes noe av det som gjorde 28 dager senere så bra var at den ikke var så glattpolert og amerikanisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå