Gå til innhold

Det største bandet, ever

Juden

Anbefalte innlegg

Hvilket band er det best gjennom musikkenshistorie? Altså det bandet som har tjent mest, har skaffet seg ganske mye berømmelse osv.

Kom med deres eksempel og begrunn svaret! :)

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel et av de større mainstream-bandene. Beatles er nevnt, og er slett ikke noe dårlig tips. Ellers har du jo f.eks. U2, Rolling Stones, Deep Purple og Queen, alle disse har holdt på en stund og har dratt inn reeeeelativt mange kronasjer underveis..

Lenke til kommentar
Blir vel et av de større mainstream-bandene. Beatles er nevnt, og er slett ikke noe dårlig tips. Ellers har du jo f.eks. U2, Rolling Stones, Deep Purple og Queen, alle disse har holdt på en stund og har dratt inn reeeeelativt mange kronasjer underveis..

8602733[/snapback]

Det er ikke mange som kjenner til Queen idag, eller gjør de det?

Lenke til kommentar
U2

Coldplay

Beatles

Linkin Park <3

8603418[/snapback]

failed.

Hverken Linkin Park eller Coldplay har hatt noe i nærheten av den samme berømmelsen som de virkelig store bandene.

Mine fem øre går nok til enten Elvis, Louis Armstrong eller Beatles om man tenker på berømmelse. Derimot hvilket band som har tjent mest penger er jeg mer usikker på.

Lenke til kommentar
U2

Coldplay

Beatles

Linkin Park <3

8603418[/snapback]

failed.

Hverken Linkin Park eller Coldplay har hatt noe i nærheten av den samme berømmelsen som de virkelig store bandene.

8603634[/snapback]

Et band trenger ikke være berømt for å være bra.

Lenke til kommentar
U2

Coldplay

Beatles

Linkin Park <3

8603418[/snapback]

failed.

8603634[/snapback]

Et band trenger ikke være berømt for å være bra.

8603908[/snapback]

Nå tror jeg trådstarter spør om hvilket band som har hatt størst suksess og berømmelse, ikke hvilket band som har laget den beste musikken; det finnes det jo ingen svar på?

Endret av dabbo-baze
Lenke til kommentar

Emnetittel kunne med fordel blitt endret til Største bandet, ever - kanskje?

Det beste bandet i min bok er og blir Opeth. De har enda ikke laget èn dårlig låt, og det sier sitt. Jeg tror heller ikke de vil utgi noe dårlig materiale, noensinne.

Lenke til kommentar

hvilkent band som er størst er subjektivt. selv om et band er kommerst (og da er størst sett på omsettning) kan andre se på dette bandet som søppel da vektlegger andre elemeneter ved musikk. dessuten er denne tråden mer eller mindre en telletråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...