AfterGlow Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 En av 70-tallets sterkeste filmer er nå tilbake i en lekkert anrettet nyutgivelse. Les mer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ahh, en som elsker denne filmen like mye som jeg gjør! Er dette en helt ny utgivelse? Jeg har en DVD verisjon som er hvit og raud, ser lit kul ut, men bildekvaliteten er ganske dårlig. Ser ut som VHS. Jeg liker egentlig at det er slik, men viss det nå er kommet en ny verisjon med skikkelig kvalitet vil jeg garantert kjøpe denne også! Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ahh, en som elsker denne filmen like mye som jeg gjør! Er dette en helt ny utgivelse? Jeg har en DVD verisjon som er hvit og raud, ser lit kul ut, men bildekvaliteten er ganske dårlig. Ser ut som VHS. Jeg liker egentlig at det er slik, men viss det nå er kommet en ny verisjon med skikkelig kvalitet vil jeg garantert kjøpe denne også! 8604631[/snapback] Jepp, denne utgaven kom 25. april i år, og er dobbeldisk. Mer info, med prissammenligning, finner du her: http://prisguide.kulturo.no/product.php?productId=74056 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Denne filmen er en av mine absolutte favoritter innen Vietnam/krig sjangeren. En utrolig vel laget film som man kan grine av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg