Gå til innhold

Hva slags lader bruker LG KE850?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå funnet LG KE850 til en svært billig penge, men selvfølgelig ikke i Norge. Jeg tenkte at jeg kunne kjøpe lader i Norge, men har denne mobiltelefonen en spesiell lader eller bruker den vanlig LG lader? Hva heter denne laderen? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå funnet LG KE850 til en svært billig penge, men selvfølgelig ikke i Norge. Jeg tenkte at jeg kunne kjøpe lader i Norge, men har denne mobiltelefonen en spesiell lader eller bruker den vanlig LG lader? Hva heter denne laderen? :)

8601917[/snapback]

Varenummeret er: SSAD0022504

Lenke til kommentar

Takk. Får bestille en slik en hvis det dukker opp en billig KE850 på eBay som blir min.

Men hvis jeg skal kjøpe den i en vanlig butikk, kan jeg bare be om en vanlig LG lader da? Siden ingen butikker i Norge har KE850 enda, så vet de nok ikke om laderene de har passer :)

Lenke til kommentar
Takk. Får bestille en slik en hvis det dukker opp en billig KE850 på eBay som blir min.

Men hvis jeg skal kjøpe den i en vanlig butikk, kan jeg bare be om en vanlig LG lader da? Siden ingen butikker i Norge har KE850 enda, så vet de nok ikke om laderene de har passer :)

8705316[/snapback]

Be om en lader som passer KG/KE800, KE820,KG320, KU311

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...