Pysj Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 En ny norsk mobiltjeneste lar deg sjekke hvilke butikker som har de laveste prisene når du er på handletur. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Er det ikke en tilsvarende mulighet for å sjekke prisguiden også via mobilen? (Både i SMS-versjon og HTML-versjon) Jeg klarer ikke å finne det ut i farta, men mener det finnes slik funksjonalitet her også. I så fall bør den mer fram i lyset. Kanskje det er en idé med en artikkel om den funksjonen? (Om dere finner den da ) Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Er det ikke en tilsvarende mulighet for å sjekke prisguiden også via mobilen? (Både i SMS-versjon og HTML-versjon) Jeg klarer ikke å finne det ut i farta, men mener det finnes slik funksjonalitet her også. I så fall bør den mer fram i lyset. Kanskje det er en idé med en artikkel om den funksjonen? (Om dere finner den da ) 8602257[/snapback] I Purpleyes tilfelle er det snakk om -fysiske- butikker. Prisguiden vår viser kun -nettbutikkers- priser såvidt meg bekjent Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Aldri mer tomme butikkhyller Overskriften her beskriver vel ikke helt hva artikkelen inneholder. Det er forskjell på å finne billigste vare, og å finne ut om den faktisk er i butikkhyllen. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvis det inneholder fysiske butikker så må det tilsvare en sinsykt database og god oppdatering. Med tanke på at eksempelvis expert kan ha ulik i pris på et produkt i alle sine butikker. Samme med mange andre butikkjeder. Suksessen vil vel stå i om hvor nøyaktig denne guiden er og hvor mange butikker som har lyst til å bli med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg