Gå til innhold

Hvor gjelder reiseforsikringa?

Anbefalte innlegg

hvis jeg har blit frastjålet noe, når kan jeg bruke reiseforsikringa på det? Gjelder den hvis det var i min egen hjemby? og land for den saks skyld..eller er det sånn at man må være på utenlandsferie for at den skal kunne brukes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis jeg har blit frastjålet noe, når kan jeg bruke reiseforsikringa på det? Gjelder den hvis det var i min egen hjemby? og land for den saks skyld..eller er det sånn at man må være på utenlandsferie for at den skal kunne brukes?

8601780[/snapback]

Det kommer an på hva slags reiseforsikring man har.

Min gjelder bare jeg er utenfor døren, så lenge jeg ikke er på jobb eller en reise som strekker seg over 45(?) dager (litt usikker på det tallet).

Du kan som oftest lese detaljene på hjemmesiden til forsikringsselskapet ditt om du vet hva forsikringen din heter.

EDIT:Men de fleste forikringsselskap krever at du anmelder tyveriet.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

8601780[/snapback]

Min gjelder bare jeg er utenfor døren, så lenge jeg ikke er på jobb eller en reise som strekker seg over 45(?) dager (litt usikker på det tallet).

Du kan som oftest lese detaljene på hjemmesiden til forsikringsselskapet ditt om du vet hva forsikringen din heter.

8602135[/snapback]

Tusen takk for svar! Skal få det sjekka ut! Men en ting: Skjønner det med at man bør anmelde, men hva er vitsen med å anmelde hvis man ikke har den fjerneste anelse om hvem som stjal tinga?

Lenke til kommentar

8601780[/snapback]

8602135[/snapback]

Tusen takk for svar! Skal få det sjekka ut! Men en ting: Skjønner det med at man bør anmelde, men hva er vitsen med å anmelde hvis man ikke har den fjerneste anelse om hvem som stjal tinga?

8602374[/snapback]

Det blir for at folk ikke skal miste ting og si at den er stjålet. Har man gått til politiet og anmeldt noe ahr man liksom hevet alvorsnivået noe.

Jeg var på nyttårsfest med 15 venner og ca 7 personer jeg ikke har møtt før med nytt fotoapparat. Da jeg dro fra festen trodde jeg at kjæresten min hadde apparatet med seg, hun trodde jeg hadde det. Vi fant senere ut at vi begge hadde sett det sist på samme sted, men at det var ingen av oss som hadde tatt det.

Vertene gjennomsøkte huset uten å finne apparatet og vi satt igjen med konklusjonen at noen måtte ha tatt det med seg. Jeg anmeldte saken til politiet og sa at om de hadde behov kunne jeg redegjøre for alle som var tilstede. Politiet henla saken uten noen undersøkelser og forsikringsselskapet utbetalte summen uten problemer.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...