Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om noen så på Paradise Hotell i går, men han Vegar, uff.

For det første så har han en jævlig stil, men han klarer ikke engang å ta på seg noe på overkroppen når de skal spise frokost!?

 

Også under "par" sermonien gikk alle gutta i skjorte eller blezer eller noe annet pyntet, men han gikk fan meg i wifebeater. Virker som om det var det eneste plagget han eide + en jævlige cowboy hatten :(

Lenke til kommentar

Hater at folk bruker for mye hårvoks. Kjenner til en kar som ser ut som om han har hatt en hel boks Brelett gnidd inn i håret. Praktfult syn. Skal også nevnes at selve håret hans er platinablondt, og at han utelukkende går med heslige klær fra J&J og har hvite tennis-sokker tredd rundt buksebeina 24/7.

Lenke til kommentar
Hater at folk bruker for mye hårvoks. Kjenner til en kar som ser ut som om han har hatt en hel boks Brelett gnidd inn i håret. Praktfult syn. Skal også nevnes at selve håret hans er platinablondt, og at han utelukkende går med heslige klær fra J&J og har hvite tennis-sokker tredd rundt buksebeina 24/7.

 

Uff, det er stygt..

Lenke til kommentar
Hater at folk bruker for mye hårvoks. Kjenner til en kar som ser ut som om han har hatt en hel boks Brelett gnidd inn i håret. Praktfult syn. Skal også nevnes at selve håret hans er platinablondt, og at han utelukkende går med heslige klær fra J&J og har hvite tennis-sokker tredd rundt buksebeina 24/7.

 

Jeg stemmer du tar et bilde så vi kan peke å le :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Er ikke alle "wannabe"? Vi prøve jo alle å følge/kjør en slags stil vi ikke selv har funnt opp.

 

EDIT: Tror tastaturet mitt er litt kranglete i dag :(

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...