McMuffin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sokker i sandaler (gjerne Adidas - badetøfler). Jeg kan ikke ved beste vilje fatte HVORFOR mennesker kjøper sandaler, som er laget for å lufte føttene, og deretter tar på seg sokker. Jeg fatter det rett og slett ikke. Er de åndssvake? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sokker har du på deg, også skal du plutselig litt ut. Går fortere å ta på seg sandaler enn sko. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Slipperser du tenker på nå, Blåbær. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nei, sandaler og slipperser er det samme. Forresten så bruker jeg sandaler som tøfler men det er en annen sak. Sandaler er praktiske og raske å ha på seg og topic'en heter hva slags stil liker du ikke å se, jeg tror ingen kjører den stilen bevisst men heller at man sløver litt på det man har på seg. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Når jeg tenker på sandaler, så ser jeg for meg noe som dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og slippers sånne som dette (bruker jeg selv som tøfler en gang i blant): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her om dagen gikk læreren min med sandaler med ullsokker i... Ganske jævelig Endret 17. mars 2009 av Mks1001 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kan jo hende at det var slike MTB-sko, som er lagd for å bruke kroppen mer når du går, og de skal visstnok være veldig komfortable for de som jobber mye stående og trenger å gå rundt en del - altså ganske perfekt for en god del lærere. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det var ikke MTB-sko (eller masai-sko som jeg vet en del kaller dem), den typen er lett å kjenne igjen. Var vanlige sandaler. Moren min har et par Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Buksene stappet ned i sokkene. Gyselig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Paradise Hotel-stilen. Fyren i kåbbåihatten tar kaka. Æhæhæhæh!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Han var fæl. Cowboyhatt, solbriller, den eneste av guttene som ikke tok på seg t-skjorte etterpå og et konstant "shit-eating grin" gjennom hele prosessen. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Seriøst, alle i PH har usmakeleg stil. Og då spesielt grinegutt Rune på herresida, og 2-face Ida på jentesida. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Wifebeater og shorts? Det er ikke så gale, det. Mats, som er den kuleste av de, er dessverre den som kler seg verst. Ed Hardy er det verste av mote-rocka stil, typisk "jeg er badass, men jeg har også penger". Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Wifebeater og shorts? Det er ikke så gale, det. . Det og et par sandaler gjør seg godt når man skal grille og slappe av på sommeren. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Wifebeater og shorts? Tenkte meir på kva han hadde på seg ved utsemminga i sist veke. Lilla siljeskjorte som var kneppa opp heilt til navelen, surfekjede og lillestrøm-sveis. Eg spyr. Forresten, eg spyr av wifebeater, surfekjede og new era-caps bakfram også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Caps bakfram ser dumt ut uansett stil. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Caps ser dumt ut uansett stil. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Flate capser har jeg ingen respekt for, mens dem med bøy på digger jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Forresten, eg spyr av wifebeater, surfekjede og new era-caps bakfram også. Det er rimelig standard surfertype, og jeg ser egentlig ingenting galt med det. Bortsett fra boxfresh-capsene, den moten er selvsagt retarded. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Caps ser dumt ut uansett stil. 5+ gained. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå