Blåbær Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Joggebukser må være noe av det værste en jente kan gå med. Jeg fortsatt ikke hvorfor enkelte liker å gå med det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg liker joggebukse på jenter jeg, og gjerne med en trang topp. hmm. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Joggebukse funker når man trener og når man er alene hjemme evt klein. Ellers er det fy fy for min del. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er posejoggebukser de fleste går i, ikke sånne trange der man kan se rompekonturene, slikt er det kanskje for kaldt å gå med? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noe av det mest komiske jeg ser er folk med altfor store klær; noe man ofte ser i USA, spesielt blant svarte, med basketballtrøyer, gensere og bukser som er 10-20 størrelser for store. Har sett et par folk som går sånn, må holde meg for å ikke å le. Jeg er ikke noe motegeni, jeg går ofte i joggebukser dagen lang med mindre det er noe spesielt som skjer, men det er en ganske så tykk linje mellom slappe klær og klær ment til XXL mennesker. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Joggebukse funker når man trener og når man er alene hjemme evt klein.Ellers er det fy fy for min del. Enig, hadde det én gang på skolen. Én chabby dag skal jeg si deg... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er posejoggebukser de fleste går i, ikke sånne trange der man kan se rompekonturene, slikt er det kanskje for kaldt å gå med? Er det tights du sikter til? Jenter går da med det året rundt, uansett vær. Hvertfall her i området. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette her mener jeg/vi + Det, pluss blondt hår og percing over leppa. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Eneste som er digg med en dame i joggebukse må vel være at det går raskt og enkel å ta den av? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Lange sokker i turistsandaler, fargerik speedo, pilotbriller, overdimensjonert gullkjede og en stor stråhatt, det er fresht... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Haha, har heldigivs aldri sett noen som kler seg sånn. Endret 16. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Så lenge de lager mat, knuller og holder kjeft kan de gå i hva faen de vil Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, har heldigivs aldri sett noen som kler seg sånn. tenkte jeg skulle prøve ut den stilen på ferie i sommer, bare for faen. Satser på å få noen rare blikk, hehe... Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Værsåsnill! Og legg ut bilder etterpå Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hadde eit par sommera, der eg gjekk i sokkar og sandala, detta har eg då lagt ifrå meg pga såg ikkje ut haha Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Eg tykkjer jenter ser ille ut i det meste anna enn bikini. Heilt seriøst, eg tykkjer ikkje jenter ser bra ut i klede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå