Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Du argumenterte da for at ethvert oppegående menneske ville forstå at et palestinasjkerf ikke betyr noe lenger, dette er jo feil. jeg kan argumentere for at det betyr noe, kan du argumentere imot?

Og så er det vel ikke noe som heter "emoklær", det er like mye en definisjon på klær som "soss" og "råner".

Jeg kan argumentere for at det ikke betyr utelukkende "Heia Palestina" ved å vise til innlegget ditt hvor du selv påstår at folk går rundt med skjerfene uten å støtte Palestina. Jeg trengte ikke å argumentere for det, du gjorde det for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør en Jøde eller Palestiner om han ser på det som mote, svaret blir nok litt annerledes enn det du mener "ethvert fornuftig menneske" ville gitt.

Går du med palestinaskjerf så får du uansett ikke respekt av meg om du uttaler deg imot Palestina eller opptrer som en tilhenger av Israel. Det blir som å gå med tysk offiseruniform på juleballet og holde en rørende tale om hvor viktig mangfoldet her i verden er.

Det betyr NOE, men ikke nødvendigvis for deg.

Folk ned i barneskolen går med palestinasjerf nå, det er for drøyt å regne med at alle som går med det støtter palestina. Rødt er et symbol for kjærlighet, men det går ann å gå med rød genser uten å være forelska. Ting kan ha symbolske verdier i noen sammenhenger, og kun være klær i andre. Det tror jeg også en jøde kan forstå...

Lenke til kommentar

haha! Så usaklig å sammenligne palestinaskjerf med tysk ww2-uniform.

Etter min mening så kan de fleste "stygge" plagg se fine ut hvis folk kler dem riktig. Eller opp til hvem som kler dem også.

Min filosofi er at det finnes flere stygge mennesker enn stygge klær.

Ellers tror jeg jeg har problemer med å finne noen på jorda som kler dette drittet(og lignende) bra, med eller uten tilleggsplagg/-effekter:

Samples_JJ%20UK_productshotfront_5700341909653-BLACKN_tif_87860b9f8a3316fe.jpg

Lenke til kommentar

Problemet til folk flest er jo ikke dårlige klær, men dårlig passform og at det ikke er gjennomtenkt. Man kan ta garderoben til hvem som helst, fjerne noen plagg, legge til noen plagg og ha noe som funker (med mindre alt er gensere fra JJ), men er man ikke interessert og gjør man ikke en innsats så skal det godt gjøres å kle seg bra.

Med mindre man følger mitt tips og kjøper hele antrekk av gangen, da gjerne akkurat det mannekengen har på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...