Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ugly-scarf.jpg

Eksempel på t-skjorte og skjerf. Det er jo helt klart at man bruker plagget for å pynte seg, så får man heller mislike stilen hvis man vil. Men alle som har på seg sånne skjerf (f eks meg akkurat nå, selv om jeg sitter inne) er jo klar over at det er pynt og ikke nødvendigvis praktisk.

edit:

shemagh.jpg

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Å gå med Palestinaskjerf sender jo også ut en politisk melding.

Sant, men jeg vedder juvelene mine på at over halvparten av de som bruker palestinaskjerf ikke vet at det sender ut en politisk melding.

Lenke til kommentar
Eller skal man kanskje slutte å gå i bukse på sommeren? Da er det jo varmt, og man trenger det strengt talt ikke.

Dummaste samanlikninga eg har høyrt.

Hvorfor det? En bukse er jo ikke nødvendig når det er varmt, i likhet med at en caps ikke er nødvendig når det ikke er sol. Selvfølgelig, man bruker jo bukse likevel, i og med at det oppfattes som ganske sært om man kun går i undertøy.

Heh, så varmt blir det ikke her i Norge du. Besøk virkelige varme land, da vil du nok grøsse bare du ser en bukse.

Lenke til kommentar

Sant, men jeg vedder juvelene mine på at over halvparten av de som bruker palestinaskjerf ikke vet at det sender ut en politisk melding.

Eller har innsett at det ikke lenger sender ut en politisk melding, men faktisk er et moteplagg. Personlig er jeg ikke opphengt i Israel/Palestina-saken, men jeg vet at jeg kler skjerfet.

Lenke til kommentar
og nøyaktig hvor langt utstyret hans er - da disse buksene går akkurat så langt opp som de kan i skrittet.

Du overdriver. De fleste som kan å kle seg i trange

bukser klarer å skjule den også. Er jo ikke snakk om

å dra buksa så langt opp at du klemmer ihjel snoppen

heller. Jeg har en heidundrendes "Jr.", vet hva jeg

snakker om.

Lenke til kommentar
og nøyaktig hvor langt utstyret hans er - da disse buksene går akkurat så langt opp som de kan i skrittet.

Du overdriver. De fleste som kan å kle seg i trange

bukser klarer å skjule den også. Er jo ikke snakk om

å dra buksa så langt opp at du klemmer ihjel snoppen

heller. Jeg har en heidundrendes "Jr.", vet hva jeg

snakker om.

Word!

Som han påpeker over her så er det ytterst få gutter som bruker tightpants til vanlig som har synlig utstyr.

Det finnes masse måter å gjemme det på. Så om du tror at alle gutter som går i stramme bukser har penisen som en klump på låret, så kan jeg skjønne at du syns det er ulekkert. Dog har jeg bare sett en person gjøre den feilen i hele mitt liv, og jeg har en vennegjeng der 98% av gutta bruker like stramme bukser som meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Eller har innsett at det ikke lenger sender ut en politisk melding, men faktisk er et moteplagg. Personlig er jeg ikke opphengt i Israel/Palestina-saken, men jeg vet at jeg kler skjerfet.

Selvfølgelig sender det ut meldinger. Bare fordi majoriteten av de som går med skjerfet er ignorante fjortisser som ikke bryr seg om verdenspolitikk generelt, og at det derfor ikke betyr noe for dem, kan man ikke si er det samme som at det IKKE betyr noe.

Nei, jeg kalte deg ikke "ignorant fjortiss".

Lenke til kommentar
Selvfølgelig sender det ut meldinger. Bare fordi majoriteten av de som går med skjerfet er ignorante fjortisser som ikke bryr seg om verdenspolitikk generelt, og at det derfor ikke betyr noe for dem, kan man ikke si er det samme som at det IKKE betyr noe.

Dette blir for tåpelig. Det er ikke ignoranse å kjøpe et fint plagg på en butikk og gå med den uten å kjenne til historien til plagget, det er bare sånn mote er. Poenget mitt var ikke at plagget i seg selv ikke har hatt og til en viss grad enda har en betydning, poenget mitt er at når vanlige, oppegående mennesker som kjenner til historien til palestinaskjerfet ser en gruppe moteriktige ungdommer iført det plagget så tenker ikke de menneskene "Jøss, her støtter man Palestina". Ethvert fornuftig menneske må innen nå ha forstått at plagget er blitt til mote, og at en person som har på seg plagget ikke trenger å være ignorant om midt-østen for å gå med det uten å sende ut signaler. Palestinaskjerfet har blitt plukket opp av motebransjen og når det skjer er det ingen vei tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Spør en Jøde eller Palestiner om han ser på det som mote, svaret blir nok litt annerledes enn det du mener "ethvert fornuftig menneske" ville gitt.

Går du med palestinaskjerf så får du uansett ikke respekt av meg om du uttaler deg imot Palestina eller opptrer som en tilhenger av Israel. Det blir som å gå med tysk offiseruniform på juleballet og holde en rørende tale om hvor viktig mangfoldet her i verden er.

Det betyr NOE, men ikke nødvendigvis for deg.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg virkelig ikke om hva en jøde eller en palestiner mener om klærene mine. Jeg har for øvrig ingen offentlige meninger om konflikten, men at jeg mister respekten din som følge av mote er jo litt tafatt fra din side. Når du selv er så flink og poengterer at det ikke betyr noe for meg, så er du jo enig i det jeg sier - at plagget ikke sier noe som helst om mitt ståsted. At folk velger å først ignorere det faktum at plagget er blitt mote, og deretter anta ting om meg basert på klesstilen, er jo deres feil. Det blir som å anta at en person i emoklær er lei seg - man må følge litt med på tidene.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Du argumenterte da for at ethvert oppegående menneske ville forstå at et palestinasjkerf ikke betyr noe lenger, dette er jo feil. jeg kan argumentere for at det betyr noe, kan du argumentere imot?

Og så er det vel ikke noe som heter "emoklær", det er like mye en definisjon på klær som "soss" og "råner".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...