KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg tror vi har fått etablert at de klærene fra JJ som er minst stygge er de som er ensfarget uten merkelig fasong. Altså klær man kan få kjøpt hvor som helst. Det som derimot er "typisk" JJ er gensere med merkelige farger og mønster, gjerne med tilfeldig skrift plassert i et hjørne av genseren. Vis gjerne noe fra WESC du liker. Jeg bruker forresten lue som et alternativ til å fikse håret så lenge det ikke er kjempevarmt ute og jeg bruker skjerf til t-skjorte når det er varmt ute. Stil er mer enn funksjon, tross alt. Enig med deg angående J&J, de klærene man liksom kan kjøpe overalt, de er ikke så ille. Derimot, de typiske J&J-plaggene med stygge mønstre og stygge jeans med merkelige sømmer, det liker jeg ikke, og det er de rånerene ikler seg. F.eks en grå genser det står "True Blue" på med en skjev U og litt annen stygg skrift. Gjerne sammen med en jeans med sømmene foran. Det er stygt. Slenger inn fine plagg fra WeSC jeg fant i farten, som jeg mener er fine. De har en del fine jeans En av få cardigans jeg kunne tenkt meg En ikke så halv-gæren jakke WeSC t-skjorter er ikke nødvendigvis logoflash Endret 8. mars 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 jeg bruker skjerf til t-skjorte når det er varmt ute. Javel.... kremt. Jeg synes det var nok å sitere deg... basert på navnet til denne tråden. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva er greia med skjerf egentlig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 De holder halsen varm. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, det er jo nødvendig når det er varmt ute. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tynne skjerf er kung på sommaren. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, det er jo nødvendig når det er varmt ute. +1 Sett folk med T-skjorte, skjerf og lue jeg:P Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lika ikkje sjå stilen Soss, og sminka guta! noko av da fælaste eg ser!! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, det er jo nødvendig når det er varmt ute. +1 Sett folk med T-skjorte, skjerf og lue jeg:P Håper du slo deg på låret og lo godt! :O Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Burde nesten begynne å gjøre det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ser ikke helt problemet med å bruke er "overflødig" klesplagg. Jeg bruker caps selv, og ser ingen problem med å bruke det selv om det er gråvær. Har man stilen det passer til, så er det strengt talt ingen problem med et skjerf eller caps. Eller skal man kanskje slutte å gå i bukse på sommeren? Da er det jo varmt, og man trenger det strengt talt ikke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 WeSC t-skjorter er ikke nødvendigvis logoflash Hva hjelper det når t-skjorta ser ut som den kommer rett fra nærmeste J&J? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mikachu, det beste innlegget jeg har sett her, det gledet meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Folk som går rundt med fakes. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 WeSC t-skjorter er ikke nødvendigvis logoflash Hva hjelper det når t-skjorta ser ut som den kommer rett fra nærmeste J&J? Vel. Jeg vil nå våge å påstå at den t-skjorta der er finere enn det man finner på J&J. Men skal innrømme at det finnes finere t-skjorter. Det var en av de finere jeg fant hos WeSC, men andre merker har finere klær. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Liker ikke når folk blander relativt pene og fæle plagg, så f.eks. en kar på kiosken for et par timer siden med peacoat, skjerf og Adidas-joggebukse. Så faen ikke vettig ut. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eller skal man kanskje slutte å gå i bukse på sommeren? Da er det jo varmt, og man trenger det strengt talt ikke. Dummaste samanlikninga eg har høyrt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eller skal man kanskje slutte å gå i bukse på sommeren? Da er det jo varmt, og man trenger det strengt talt ikke. Dummaste samanlikninga eg har høyrt. Hvorfor det? En bukse er jo ikke nødvendig når det er varmt, i likhet med at en caps ikke er nødvendig når det ikke er sol. Selvfølgelig, man bruker jo bukse likevel, i og med at det oppfattes som ganske sært om man kun går i undertøy. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Shorts og knickers er tingen når det er varmt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, selvfølgelig. Men poenget mitt er at om man skal tenke at man dropper et klesplagg fordi det er unødvendig, så kan man like gjerne gå naken. Folk må få lov til å gå med de klærene man vil, uten at noen skal mene at det er "unødvendig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå