KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jack & Jones er harry. Forbinder det med rånere og sånn som prøver å være "kule". Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Skjønner ikke hvordan man kan si det, det er ingen som prøver å oppnå status med å kjøpe billige klær, det hadde ikke fungert De fleste som kjøper klær på J&J er nok folk som ikke bryr seg så veldig hva de har på seg. Klærne der er veldig trygge, men jeg er enig i at mange av dem blir ødelagt av altfor mye skrift. Jeg har vel en bukse derfra og et par gensere, føler ikke akkurat at folk ser stygt på nei når jeg går i dem. Og jeg vet det er et teit eksempel, men i Vietnam kan du få skreddersydde dresser som holder hele livet til en hundrelapp. Hvis man betaler 1000,- for en t-skjorte og tror man betaler for kvalitet lurer man bare seg selv. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jack & Jones er harry. Forbinder det med rånere og sånn som prøver å være "kule". Hva er det som ikke er harry da? edit. Skjønner at folk syns butikken er kjedelig, fordi den har mye kjedelige og ensformige plagg kanskje. En helt vanlig grei butikk mener nå jeg. Men hvorfor passer J&J for rånere? Endret 8. mars 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) De to genserne som ble postet er da helt vanlige gensere som jeg ser overalt. Hvis dere tror at folk bryr seg om hvordan hettegenseren deres ser ut så er nok ikke det riktig. Kanskje bare de som er veldig engasjert i hettegensere, men stort sett ser de alle like ut. Farge varierer... men det sender samme signaler. Synes det er litt rart å se folk like hettegenser her, mens de fordømmer joggebukser. Mens joggebukser og hettegenser egentlig er to plagg som er ment for hverandre. Personlig bruker jeg ikke sånt i det hele tatt, men hvis det handler om at trykket på brystet ikke er riktig eller noe, er det bare teit. Jeg skal si en ting jeg misliker STERKT. Og det er at folk bruker Caps. Noe så utrolig teit, og spesielt om vinteren. Disse bruker Caps utendørs om natta, innendørs, om vinteren og hva som helst, og glemmer fullstendig at det egentlig er et plagg som skal skygge for solen. Og det er da i realiteten kun nødvendig, de veldig få varme soldagene vi har i året. Jeg håper capsmoten tar slutt en dag. Det har blitt et slags ikon for en viss type holdning og stil, men det ser bare ikke riktig ut, hvertfall ikke i mine øyne. Endret 8. mars 2009 av Ramius Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Oi, folk bruker plagg pga stilen og ikke pga funksjonaliteten. Uvanlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jack & Jones er harry. Forbinder det med rånere og sånn som prøver å være "kule". Hva er det som ikke er harry da? edit. Skjønner at folk syns butikken er kjedelig, fordi den har mye kjedelige og ensformige plagg kanskje. En helt vanlig grei butikk mener nå jeg. Men hvorfor passer J&J for rånere? Sa ikke at det passet for rånere, jeg sa jeg forbinder det med rånere. Vet ikke hvorfor, er vel bare det at nesten alle rånerene jeg vet om, på skolen og sånt går i klær fra J&J, og det passer jo bra med resten av harrystempelet til rånerene. Men skal innrømme at jeg har noen klær derfra selv, dog kun en skjorte, en longsleeve, undertøy og en shorts. Ingen av tingene er typiske J&J klær heller. Endret 8. mars 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234asdf Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg og synes bruk av caps er utrolig patetisk når det ikke blir brukt for å skygge mot lyset, det samme med solbriller. For å nevne stiler jeg ikke liker å se må det være emo, 'gangsta', soss, fjortis. Og alle de som prøver altfor hardt å skille seg ut. All tho, jeg liker ekte punkere. Jack & Jones har for det meste lite tiltrekkende klær i mine øyner. Hva er det med slimme hettegensere med all slags stygge trykk på uten annet formål enn å se kult ut, noe det ikke gjør, som er så flott? Det samme med WESC, DC o.l, logoflash er unødvendig og teit. Dere skjønner sikkert ikke at disse kompaniene tjener fett på at dere, som går med disse klærne, reklamerer for dem. Og 700kr for en stygg hettegenser med WESC logo? WTF. Og, når jeg allerede er inne på dette med WESC, WeAreTheSuperLativeConspiracy. Eh, nei. Nå, for å si litt om hva jeg liker. - Det at en er seg selv, har en avslappet forhold til klær og alt annet. At en ikke prøver å etterligne en eksakt 'stil', det er så lett å gjennomskue. Bare kombiner de plaggene du liker, så lenge det ser bra ut. Klærne ungdommer går i til dags reflekterer som oftest personligheten ganske godt også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har alltid lurt på hva folk mener med soss. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg skal si en ting jeg misliker STERKT. Og det er at folk bruker Caps. Noe så utrolig teit, og spesielt om vinteren. Disse bruker Caps utendørs om natta, innendørs, om vinteren og hva som helst, og glemmer fullstendig at det egentlig er et plagg som skal skygge for solen. Og det er da i realiteten kun nødvendig, de veldig få varme soldagene vi har i året. Jeg håper capsmoten tar slutt en dag. Det har blitt et slags ikon for en viss type holdning og stil, men det ser bare ikke riktig ut, hvertfall ikke i mine øyne. Alle plagg hadde da en spesiell funksjonalitet før de ble ansett som mote? Ta dongeribuksa for eksempel, den ble laget for gruvearbeidere som trengte slitesterke klær pga. arbeidsmiljøene deres. Eller skoen, som ble laget for at folk kunne gå på ekle overflater og ikke fryse på føttene. Det at folk bruker caps året rundt er ikke noe verre enn at folk bruker luer året rundt. IMO. Mulig jeg tar litt feil her, men det er nå bare det jeg ser på som mest logisk. Endret 8. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Folk bruker penger hva det de interesserer seg for. For noen er det klær som er litt dyre, andre bruker en formue på bil/båt whatever. La de gjøre som de vil. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å irritere seg over det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234asdf Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har alltid lurt på hva folk mener med soss. Vel, det er vel så mange ulike definisjoner av ordet soss, så. Min mening - Dyre klær, som samtidig er stygge og 'mainstream'. Nå, lurer du vel på hva som er stygt også. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lue på sommeren? Korrekt. Mange av vennene mine bruker det året rundt. : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234asdf Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lue på sommeren? Korrekt. Mange av vennene mine bruker det året rundt. : ) Gleder meg å høre at de muligens vil ha/har ødelagt temperaturbalansen i hodet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jaja, da har de ikke lov til å klage over at de svetter og at det er så varmt i alle fall. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal si en ting jeg misliker STERKT. Og det er at folk bruker Caps. Noe så utrolig teit, og spesielt om vinteren. Disse bruker Caps utendørs om natta, innendørs, om vinteren og hva som helst, og glemmer fullstendig at det egentlig er et plagg som skal skygge for solen. Og det er da i realiteten kun nødvendig, de veldig få varme soldagene vi har i året. Jeg håper capsmoten tar slutt en dag. Det har blitt et slags ikon for en viss type holdning og stil, men det ser bare ikke riktig ut, hvertfall ikke i mine øyne. Alle plagg hadde da en spesiell funksjonalitet før de ble ansett som mote? Ta dongeribuksa for eksempel, den ble laget for gruvearbeidere som trengte slitesterke klær pga. arbeidsmiljøene deres. Eller skoen, som ble laget for at folk kunne gå på ekle overflater og ikke fryse på føttene. Det at folk bruker caps året rundt er ikke noe verre enn at folk bruker luer året rundt. IMO. Mulig jeg tar litt feil her, men det er nå bare det jeg ser på som mest logisk. Men dongribuksen er fortsatt et klesplagg som er slitesterkt. Hadde det ikke vært det, og heller det motsatte, hadde det aldri vært populært i moten slik det er nå. Skoen trenger vi jo fortsatt, spesielt nå... ser ikke helt poenget med argumentet ditt der? Det er ikke slik at vi bare kan slutte å bruke sko... Caps derimot har vi ikke noe behov for. Jeg synes det også ser teit ut å ha en sånn papp plate som står ut av panna. Da håper jeg heller klassiske hatter som borsalino kommer tilbake på moten, at det å gå med dress og hatt erstatter sportsklær og caps. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg tror vi har fått etablert at de klærene fra JJ som er minst stygge er de som er ensfarget uten merkelig fasong. Altså klær man kan få kjøpt hvor som helst. Det som derimot er "typisk" JJ er gensere med merkelige farger og mønster, gjerne med tilfeldig skrift plassert i et hjørne av genseren. Vis gjerne noe fra WESC du liker. Jeg bruker forresten lue som et alternativ til å fikse håret så lenge det ikke er kjempevarmt ute og jeg bruker skjerf til t-skjorte når det er varmt ute. Stil er mer enn funksjon, tross alt. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Joggebukse og hettegenser <3 EDIT: Så nå at tråden heter "Hva slags stil liker du IKKE å se? Endret 9. mars 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå