Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Lise04: I just say what other people think :)

Jeg har ikke vært i en J&J butikk på ett par år, men går forbi en i lunsjen nesten hver dag, og har aldri sett noe som ser pent ut. Jeansene er typisk harry-vask med bootleg og og kombiner det med t-skjorter med kule settninger og andre ting på.. Og kvaliteten, i hvertfall som jeg har hørt, ligger under HM sin. Noe som betyr at man får bedre og penere klær på HM til halve prisen.

Just my opinion :)

Og ja, jeg har, og har alltid hatt litt fobi mot J&J

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Homme: Latterlig. Så hvis du ser noe du liker der, så kjøper du det ikke fordi det er Jack & Jones? Huff og huff.

Å si at hele kjeden er bås er idioti.

Hadde det først vært noe man likte der så hadde man vel ikke kritisert _hele_ butikken? Det finnes mer enn nok butikker som har litt fint og litt stygt, men J&J baserer seg jo på en viss stil som svært mange finner kjedelig. Hvis de først skulle hatt noe man synes var fint så ville det vært noe utypisk for butikkens stil.

Lise04: Tsk tsk, jeg siterte deg bare. Jeg har ikke vridd på ting, jeg har sett at du først kalte dyre klær (som oftest) finere, for deretter å forsvare det med kvalitet. Poenget mitt var at merkeklær som spiller på merkenavnet sjeldent holder en høyere standard, og er dyrere enn et like bra produkt utelukkende fordi det er et merke på det.

Lenke til kommentar

Alt av klær hvor det står Vintage eller Harvard Rowing Team '75 eller lignende er harry. Det meste av stor skrift på klær er harry. Ta denne genseren, hva er all den skriften? Hvorfor er den der? Hvis man først skal ha klær med skrift på så kan det jo være noe som betyr noe? Tilfeldig, tullete, masseprodusert skrift er helt unødvendig.

De nye jakkene de hadde fått inn var derimot ikke forferdelige.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fan av Slim-fit t-skjortene til J&J. Laget av lycra, passer meg veldig bra og mister aldri formen. Helt streite, uten noen form for dall på. 100kr. Ellers er det vel ikke så veldig mye jeg finner der, går mest i enkle ting.

Lenke til kommentar
Homme: Latterlig. Så hvis du ser noe du liker der, så kjøper du det ikke fordi det er Jack & Jones? Huff og huff.

Å si at hele kjeden er bås er idioti.

Jeg hadde droppet å kjøpe noe på J&J selv om jeg faktisk hadde likt det. Dvs, hvis det hadde settbra ut og noe jeg kanskje hadde gått med, så hadde jeg droppet å kjøpe det bare pga drittkvaliteten og elendig passform.

Skulle vært et veldig spesielt plagg dersom jeg hadde vurdert å kjøpe det, og det tviler jeg faktisk på at J&J har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...