Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Sikker på at du ikke mener at trange klær på jenter? Eller du liker vel å kle deg ut som en transe da kanskje?

Det er da ingen feil i å gå i trange bukser eller noe. Jeg gjør det selv og jeg er verken homofil eller wannabe dame.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså.. jeg syns at folk som sier de _hater_ "sosse-stil" er sjalu. Hva er en soss? En som kler seg i dyre merkeklær? Nå tenker jeg på folk som er eldre enn videregående da.. Logo-flashing er litt lame, men som regel er det de fineste klærne som er dyre. Hva er det som er så stygt med merkeklær da? Her lukter det heller litt sjalusi.

Og for å svare på topicet, som jeg har sagt maaaange ganger før: Jack and Jones. Alt de har der er helt tragisk.

Lenke til kommentar
Altså.. jeg syns at folk som sier de _hater_ "sosse-stil" er sjalu. Hva er en soss? En som kler seg i dyre merkeklær? Nå tenker jeg på folk som er eldre enn videregående da.. Logo-flashing er litt lame, men som regel er det de fineste klærne som er dyre. Hva er det som er så stygt med merkeklær da? Her lukter det heller litt sjalusi.

Haha, dummeste jeg har hørt

Lenke til kommentar

Og for å svare på topicet, som jeg har sagt maaaange ganger før: Jack and Jones. Alt de har der er helt tragisk.

Ja er litt enig den. Men trur soss blir tolka litt forksjellig blant folk. Det jeg ser for meg som soss er en fra idrett med snusleppe og rosa panneband.

Men ja og si at en hater de som går rundt med bare merkeklær er rein sjalusi.

Men on topic, de stilene jeg ikke liker å se er ghot og folk som flyr rundt med pure ownage gensere osv.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal en person være sjalu på en som går i klær man synes er stygge og absolutt ikke verdt de dyre pengene som er betalt??

Så med andre ord du mener dyre klesmerker er stygge klær?

Enig med krokanrull, og si at alt på Jack & Jones er tragisk er rett og slett bare tull etter min mening.

Lenke til kommentar
Ja er litt enig den. Men trur soss blir tolka litt forksjellig blant folk. Det jeg ser for meg som soss er en fra idrett med snusleppe og rosa panneband.

Men ja og si at en hater de som går rundt med bare merkeklær er rein sjalusi.

Hvis noen har på seg stygge klær til 200kr så er det ingen som bryr seg. Hvis de derimot har på seg stygge klær til 2200kr plagget samtidig som de kaller seg selv motebevisst.. vel, da begynner folk å reagere. Et fint eksempel er klærene fra Egoiste. De selger merker som Kaporal, Gaudi og Ed Hardy. Dette er utrolig stygge klær som er svært overpriset. I tillegg til å være stygge så har de også en god del logoflash som viser at dette plagget kostet flere tusenlapper. Man kan kjøpe hva som helst fra et merke, slenge det sammen til et antrekk og tro at man er stilig, men det er man rett og slett ikke. Stil er å vite hva som går sammen og hva som ikke går sammen, å prøve nye og alternative ting, å være leken og eksperimentere med klær og mote. Når man kun går med moteklær så unngår man aktivt å skille seg ut eller å forsøke å finne egen stil, man etablerer kun at man er en person som har råd til dyre klær. Man ser ikke bedre ut i en random genser/bukse-kombinasjon fra Ed Hardy enn en fra Jack and Jones. Hadde man vært opptatt av å se så bra ut som mulig så hadde det ikke vært om å gjøre å alltid gå med moteklær. Når man etablerer at det viktigste er at det er dyre klær så sier man samtidig at det ikke er like viktig at det ser bra ut.

Når det er sagt så finnes det enkelte gode, dyre merker. Lacoste-piquéen var stilig lenge før ungdommen tok den til seg og den er stilig lenge etter ungdommen har lagt den fra seg. Den er også svært godt laget og varer i mange år.

Dette, derimot, er bare en tynn genser til en tusenlapp:

BIRDSOFPREYTHmainERMAL.jpg

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...