Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Jeg synes uansett det er en forskjell på en ungdom med "overklasseadferd" som går i merker som Chanel, Balenciaga, og Alexander Wang, og ungdom med "overklasseadferd" som går i dyre klær/merker som Lindberg, WESC etc.

WESC er jo utelukkande for ungdomsskuleelevar i drabantbyar. Ingenting sossete med det, berre usmakeleg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Russel Brand trekker damer fordi han er rik.

Stilen hans er derimot ikke unik.

Prøv å se sånn ut sjæl og se hvor langt du kommer på byen. Han ser ut som tusenvis av andre. Alle disse tror "de er seg selv".

Jeg ser svært få som ser sånn ut på byen, men jeg skal innrømme at stilen min ikke er så langt fra hans (uten tvil inspirert av ham). Og jeg får mer enn nok oppmerksomhet på byen pga stilen. Ikke alt er positivt, men det er jo det som gjør det moro.

Lenke til kommentar

Nesten så jeg ikke tårer å innrømme dette, siden Wesc blir slaktet som griser rundt juletider, men akkurat dette plagget her syntes jeg ikke går under " usmakelig ", og er så langt det eneste Wesc plagget jeg hadde tatt på kroppen. Hva med resten?

DI.jpg

Lenke til kommentar

Mener du at Wesc har mange klær du ville lett brukt? Isåfall så er jeg ikke enig, å har bare sett andre plagg en det jeg linka til som jeg kunne gått i.

Pa:Nu har jeg aldri hørt om, samme går for Humör. Linker til webshops som fører disse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...