Frigata Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg synes uansett det er en forskjell på en ungdom med "overklasseadferd" som går i merker som Chanel, Balenciaga, og Alexander Wang, og ungdom med "overklasseadferd" som går i dyre klær/merker som Lindberg, WESC etc. WESC er jo utelukkande for ungdomsskuleelevar i drabantbyar. Ingenting sossete med det, berre usmakeleg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Russel Brand trekker damer fordi han er rik. Stilen hans er derimot ikke unik. Prøv å se sånn ut sjæl og se hvor langt du kommer på byen. Han ser ut som tusenvis av andre. Alle disse tror "de er seg selv". Jeg ser svært få som ser sånn ut på byen, men jeg skal innrømme at stilen min ikke er så langt fra hans (uten tvil inspirert av ham). Og jeg får mer enn nok oppmerksomhet på byen pga stilen. Ikke alt er positivt, men det er jo det som gjør det moro. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Dorian Gray, Kan du ikke slenge opp noen antrekk i bildetråden? Endret 28. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 l o l ? Ser dette usmakelig ut? Der understreka du poenget mitt ytterlegare. Wesc-kleda du linkar til ser jo ikkje ut! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Æsj.. Huff! De Wesc klærne ser jo helt jævlige ut. De burde bare legge opp med og lage klesplagg.. Logoflash er dem flinke til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mye stygt hos WESC, uten tvil - likevel tror jeg det er selve logoflashingen folk reagerer på. Du finner nok ikke mange som klager på WESC og viser til de klærene der, da de er vanskelig å identifisere som WESC-klær. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nja.. det er ikkje berre dei store logoane som lyser WESC herfrå til månen, men også fargane. Men hadde dei gitt artdesign-staben fyken og lånt folk i frå t.d. carhartt så hadde kleda vore nokså greie trur eg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nesten så jeg ikke tårer å innrømme dette, siden Wesc blir slaktet som griser rundt juletider, men akkurat dette plagget her syntes jeg ikke går under " usmakelig ", og er så langt det eneste Wesc plagget jeg hadde tatt på kroppen. Hva med resten? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Anewz: Synes ikke det som det ble linket til er så ille. Det står vel WESC med små bokstaver der, noe jeg kanskje kunne overlevd. Verre med de plaggene hvor det står WESC skrikende over hele ryggen eller brystet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Quicko: Problemet med de klærene var ikke logoflashingen, men at selve klærene var så stygge. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Så klær med freshe/'unormale'/mindre plain farger er fail? Nei, men WESC feiler veldig ofte i forhold til liggnede merker, som f.eks Humör, Pa:Nu og andre som er sammenlignbare. Endret 1. mars 2009 av Homme Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mener du at Wesc har mange klær du ville lett brukt? Isåfall så er jeg ikke enig, å har bare sett andre plagg en det jeg linka til som jeg kunne gått i. Pa:Nu har jeg aldri hørt om, samme går for Humör. Linker til webshops som fører disse? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Pa:nuu har den styggeste kolleksjonen av klær jeg noengang har sett. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Når vi snakker om logoflash, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå