PatSharpX Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og soss. Hva innebærer det? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Oh please. Russel Brand er awesome. Verden trenger flere folk som bare kjører den stilen de vil og sier det de vil. Og han er forbanna hot på det bildet over her. Edit: ...og der datt jeg inn i diskusjonen for seint, ja. Jobb med kondisen, gutt! Endret 26. februar 2009 av Fisker Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Oh please. Russel Brand er awesome. Verden trenger flere folk som bare kjører den stilen de vil og sier det de vil. Og han er forbanna hot på det bildet over her. Yepp. Enig der. Og Russel Brand og Noel Fielding sammen er bare enda bedre^-^ Endret 26. februar 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og soss. Hva innebærer det? Fant ikke bilde. Men ja soss. Jenter/gutter som går på solarium og blir brune. Har uber blondt hår med pannebånd i. Brettet opp olabukser med Lacoste skjorte. Eksempel. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Og soss. Hva innebærer det? Fant ikke bilde. Men ja soss. Jenter/gutter som går på solarium og blir brune. Har uber blondt hår med pannebånd i. Brettet opp olabukser med Lacoste skjorte. Eksempel. Då er du soss? Trudde soss innebar at du fekk alt du peika på. " Må ha en ny ipod siden den gamle fikk en ripe på baksiden" er jo klassisk. Endret 26. februar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Trodde "sossen" var sosialdemokratene jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Og soss. Hva innebærer det? Fant ikke bilde. Men ja soss. Jenter/gutter som går på solarium og blir brune. Har uber blondt hår med pannebånd i. Brettet opp olabukser med Lacoste skjorte. Eksempel. Det høres egentlig ut som pene, velstående mennesker. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Og soss. Hva innebærer det? Fant ikke bilde. Men ja soss. Jenter/gutter som går på solarium og blir brune. Har uber blondt hår med pannebånd i. Brettet opp olabukser med Lacoste skjorte. Eksempel. Det høres egentlig ut som pene, velstående mennesker. ^^ ...og alle som ikke er det selv, hater de som er det. Det er sånn det funker Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Russel Brand er rå som Aldous Snow! Han er mye fetere (og mye fetere stil) i den karakteren enn han har på ekte. Eller, ingenting vondt med den har går i til "vanlig", men kan ikke fordra hårsveisen og maskaraen. Buksene hans osv er jo bare fett igrunn. De klassiske blå Cubus-jeansene syns jeg det er på tide å kvitte seg med når man har fylt 10. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er hårsveisen som tar kaka, den er helt fantastisk! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er hårsveisen som tar kaka, den er helt fantastisk! Enig! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fant ikke bilde. Men ja soss. Jenter/gutter som går på solarium og blir brune. Har uber blondt hår med pannebånd i. Brettet opp olabukser med Lacoste skjorte. Eksempel. Da hadde du sikkert lagt meg og de fleste andre på denne delen av forumet i den kategorien vil jeg tro Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Bleiker du håret og bruker pannebånd, GnoMiz? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Bleiker du håret og bruker pannebånd, GnoMiz? Hehe nei det gjør jeg ikke. Men hender at jeg bretter opp bukse og går med lacost pique Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Og soss. Hva innebærer det? Fant ikke bilde. Men ja soss. Jenter/gutter som går på solarium og blir brune. Har uber blondt hår med pannebånd i. Brettet opp olabukser med Lacoste skjorte. Eksempel. Då er du soss? Trudde soss innebar at du fekk alt du peika på. " Må ha en ny ipod siden den gamle fikk en ripe på baksiden" er jo klassisk. Dette er snobb, mener jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Soss Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Soss Jeg synes uansett det er en forskjell på en ungdom med "overklasseadferd" som går i merker som Chanel, Balenciaga, og Alexander Wang, og ungdom med "overklasseadferd" som går i dyre klær/merker som Lindberg, WESC etc. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Russel Brand trekker damer fordi han er rik. Stilen hans er derimot ikke unik. Prøv å se sånn ut sjæl og se hvor langt du kommer på byen. Han ser ut som tusenvis av andre. Alle disse tror "de er seg selv". Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Haha, det er så mange som er på feil spor at jeg ler. "Åh, du er soss fordi du har lacoste pique og oppbretta bukser" Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Russel Brand trekker damer fordi han er rik. Stilen hans er derimot ikke unik. Prøv å se sånn ut sjæl og se hvor langt du kommer på byen. Han ser ut som tusenvis av andre. Alle disse tror "de er seg selv". Har du noen gang sett fyren in action? Han tvinner hva det skal være av damer rundt lillefingeren, bare så det er klart Tror poenget mitt var at han drar damer mer pga. personligheten enn grunnet klesstilen. Ikke at jeg liker den selv, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå