Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh please. Russel Brand er awesome. Verden trenger flere folk som bare kjører den stilen de vil og sier det de vil. Og han er forbanna hot på det bildet over her.

Edit: ...og der datt jeg inn i diskusjonen for seint, ja. Jobb med kondisen, gutt!

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Oh please. Russel Brand er awesome. Verden trenger flere folk som bare kjører den stilen de vil og sier det de vil. Og han er forbanna hot på det bildet over her.

Yepp. Enig der. Og Russel Brand og Noel Fielding sammen er bare enda bedre^-^

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar
Og soss.

Hva innebærer det?

Fant ikke bilde. Men ja soss. :) Jenter/gutter som går på solarium og blir brune. Har uber blondt hår med pannebånd i. Brettet opp olabukser med Lacoste skjorte.

Eksempel.

Då er du soss? Trudde soss innebar at du fekk alt du peika på. " Må ha en ny ipod siden den gamle fikk en ripe på baksiden" er jo klassisk.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Og soss.

Hva innebærer det?

Fant ikke bilde. Men ja soss. :) Jenter/gutter som går på solarium og blir brune. Har uber blondt hår med pannebånd i. Brettet opp olabukser med Lacoste skjorte.

Eksempel.

Det høres egentlig ut som pene, velstående mennesker. ^^

...og alle som ikke er det selv, hater de som er det. Det er sånn det funker :fun:

Lenke til kommentar

Russel Brand er rå som Aldous Snow! Han er mye fetere (og mye fetere stil) i den karakteren enn han har på ekte. Eller, ingenting vondt med den har går i til "vanlig", men kan ikke fordra hårsveisen og maskaraen.

Buksene hans osv er jo bare fett igrunn. De klassiske blå Cubus-jeansene syns jeg det er på tide å kvitte seg med når man har fylt 10.

Lenke til kommentar
Og soss.

Hva innebærer det?

Eksempel.

Då er du soss? Trudde soss innebar at du fekk alt du peika på. " Må ha en ny ipod siden den gamle fikk en ripe på baksiden" er jo klassisk.

Dette er snobb, mener jeg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Russel Brand trekker damer fordi han er rik.

Stilen hans er derimot ikke unik.

Prøv å se sånn ut sjæl og se hvor langt du kommer på byen. Han ser ut som tusenvis av andre. Alle disse tror "de er seg selv".

Har du noen gang sett fyren in action? Han tvinner hva det skal være av damer rundt lillefingeren, bare så det er klart ;)

Tror poenget mitt var at han drar damer mer pga. personligheten enn grunnet klesstilen. Ikke at jeg liker den selv, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...