PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Joda, bruker jo ikke baggy bukser heller. Men om jeg har helt tettsittende bukser ser jeg ikke bra ut. Tenker denne stilen, bare uten sleng at den er treng hele veien. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gutter med store lår og trang bukse pleier å se litt dum ut. Man må absolutt være tynn for å slippe unna med det. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Joda, bruker jo ikke baggy bukser heller.Men om jeg har helt tettsittende bukser ser jeg ikke bra ut. Tenker denne stilen, bare uten sleng at den er treng hele veien. Haha. Lekkert. Den største failen er når gutter ikke klarer å gjemme utstyret sitt i stramme bukser, tror liksom du må ha en teknikk inne for å få det til helt. Gutter med store lår og trang bukse pleier å se litt dum ut. Man må absolutt være tynn for å slippe unna med det. Mhm, som jeg sa så bør du være litt over gjennomsnitts tynn for å se bra ut i stramme bukser. Man bør også ha en stil som passer til det, syns jeg. Endret 23. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Det bildet dukker opp en gang i blant, men det er ikke vanlig for verken stilen eller målgruppen, så jeg forstår ikke helt poenget. Det blir som når folk poster de guttene fra USA med alt for mye brunkrem og voks i håret. De ble kjent verden over pga stilen, kan man virkelig da påstå at den stilen er typisk for noe som helst? Har du noengang sett noen irl som ser sånn ut? Her er et nytt eksempel på trang bukse på gutt som passer til det (Carl Barat fra The Libertines): Endret 23. februar 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Må jo si meg enig der. Tror jeg må ut å prøve noen trange/slimfit bukser til uken. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ingenting er penere enn gutter i stramme bukser. Jeg kan komme med flust av eksempler, men jeg skal la være. Syns generelt alle gutter med kropp til det burde prøve det. Det gjør seg, absolutt! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Det bildet dukker opp en gang i blant, men det er ikke vanlig for verken stilen eller målgruppen, så jeg forstår ikke helt poenget. Det blir som når folk poster de guttene fra USA med alt for mye brunkrem og voks i håret. De ble kjent verden over pga stilen, kan man virkelig da påstå at den stilen er typisk for noe som helst? Har du noengang sett noen irl som ser sånn ut? Takk for at noen er enig med meg. Ekstremtilfeller hører ikke hjemme i denne tråden! Her er et nytt eksempel på trang bukse på gutt som passer til det (Carl Barat fra The Libertines): Han her er ikke tynn, og kler det bedre enn de andre eksempelene så langt. I mine øyne sitter en trang bukse mye, mye bedre på en mann med litt store lår enn på en tynn person. Dette gjelder bare dersom det er snakk om greit/godt trente gutter, og ikke bleikfeite menn. Endret 23. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes han kvalifiserer til å være tynn, ihvertfall for å ha en mannekropp og ikke en guttekropp (slik jeg har^^). Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Husker en gutt på ungdomsskolen som ble ertet for å gå med brett på buksen. Det ser jo ikke ille ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det ser BRA ut, faktisk. Iallefall som på bilde over her, gjør det samme selv hvis jeg har litt lange bukser/de rette skoene. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Bretter opp buksene om det er gjørmete/sørpete eller de er for lange, jeg og Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjøpe bukser som ikke er for lange i beina blir for dumt, liksom? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er bedre å brette opp buksa i stedet for å gnage hull på den nederst. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det som er enda bedre er å finne en bukse som passer Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det som er enda bedre er å finne en bukse som passer Joda. Men det er mer behagelig om buksen ikke glir for langt opp på lårene når man sitter seg ned. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hehe, det kan jeg være enig i Har selv en bukse som jeg har det "problemet" med, irriterende å måtte trekke den ned hver bidige gang jeg setter meg! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hehe, det kan jeg være enig i Har selv en bukse som jeg har det "problemet" med,irriterende å måtte trekke den ned hver bidige gang jeg setter meg! Jepp, regner ikke med det er mange som syns høyvannsbukser er spess sexy. Så jeg bretter også opp bukser hvis de er for lange. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Trange bukser er megafett!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Slimjeans på tynne gutter er jo hett. Og nei, han har ikke damefasong. Bare jakka som gir et litt uheldig bilde. Endret 24. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå