Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns uttrykket "wannabe" blir litt for hyppig brukt her. Enig med Dorian Grey, når man er "mainstream", så kan man ikke være "wannabe mainstream" også.

Eller egentlig jo, for om noen ønsker å være mainstream, og de er mainstream, så har de lykkes. Men da brukes uttrykket wannabe på en litt annen måte enn på den måten de aller fleste her bruker det.

Lenke til kommentar
Jeg trodde moteriktig betydde at man kledde seg etter visse moteregler, da gjerne med innslag og variasjon etter tidene.

Ja. Jeg var kanskje ikke konkret nok i innlegget mitt, men det jeg mente var at det er mange fjortisser som går kledd i bare lacoste tee's og grå joggebukser, og tror de er moteriktige med dette. Med andre ord, de har ikke peiling på at for eksempel Karl Lagerfeld finnes, Alexander Wang finnes, etc etc.

Nå er jeg ikke noe fan av den stilen du beskriver der, men at en 13-16 åring skal få øynene opp for merker som Karl Lagerfeld er vell litt vell mye å be om?

Selv misliker jeg emo stilen, er heller ikke fan av råner stilen.

Lenke til kommentar
Svarte strikk rundt en svart bukse er ganske praktisk for meg, jeg liker stramme busker men har for tynne bein til at de sitter skikkelig. Jeg tviler egentlig på at man kan se det fra langt unna.

Ingen har for tynne bein til at stramme bukser sitter skikkelig.

Kjæresten min er ett vandrende eksempel på det. Gutten bruker størrelse 23 i bukser, og de sitter stramt rundt beina de.

Lenke til kommentar
Svarte strikk rundt en svart bukse er ganske praktisk for meg, jeg liker stramme busker men har for tynne bein til at de sitter skikkelig. Jeg tviler egentlig på at man kan se det fra langt unna.

Kjæresten min er ett vandrende eksempel på det. Gutten bruker størrelse 23 i bukser, og de sitter stramt rundt beina de.

Det er faktisk det drøyeste jeg har hørt.

Og Dorian. Det finnes garantert bukser som er slimme nok.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Så.. Kva vil det seie å vere mainstream og wannabe mainstream?

Wannabe mainstream er ifølge min oppfatning at man ikke klarer å kle seg riktig i forhold til mainstream. For eksempel kjøper man klær i samme stil, men ikke 'riktige' merker.

Eventuelt at man kler seg mainstream, men ikke klarer å føle seg komfortabel med stilen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Det er faktisk det drøyeste jeg har hørt.

Og Dorian. Det finnes garantert bukser som er slimme nok.

Hoho, er noen som er tiny vettu.

Lenke til kommentar
Jeg er selv rimlig tynn, det er derfor jeg ikke går i bukser som er veldig stramme. Fordi jeg syns ikke det ser noe pent ut.

Vil ikke se ut som om jeg er syk heller :(

Er jo bare tynne gutter som tar seg bra ut i tighte bukser da. Ser bedre ut enn når man er tynn med bukser som ikke sitter til i det hele tatt. Da drukner man litt. Men det er bare min mening om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...