Keiseren av Grønland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 String langt oppe på ryggen er jo kjempepent! looooooool skulle ønske jeg hadde med lommekniven og så hu der. Skulle diskret kappet av stringen midt på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg liker ikke sånn "gir faen i hvordan jeg ser ut-look". Type, stygge t-skjorter/hettegensere(gjerne med oversized striper!) fra Hennes (eller hvor man nå får tak i sånt!) Muligens med et par ordinære 501 Levis bukser utenpå et par Echo vintersko eller andre fæle sko. Dette gjelder vel for folk på min alder da, 16+. Er du 40 så går du i hva du vil etter min mening Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det verste jeg vet er den vel så kjente "fjortiss"-stilen. Lang historie kort: strikk på bena, boblejakker, eli-hagen-hår, brunkrem og sossete merkeklær. Det som er mest irriterende er at de tror de er moteriktig i ført dette. Det er flaut å tenke på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Er det ikke per definisjon "Moteriktig" når det er dette de fleste går i? Endret 19. februar 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har aldri forbunde den gjennomsnittlege flokken med lowlife 16-åringar som "moteriktige". Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er det ikke per definisjon "Moteriktig" når det er dette de fleste går i? Nei, det er det ikke. Mote er en bransje som introduserer nye plagg hvert år, de mener folk skal kle seg i. Hvis du ikke kler deg i de nyeste klærne, er du ikke moteriktig. Det betyr ikke at fjorårets klær har gått ut på dato og er stygge, men de er ikke _på moten_. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg trodde moteriktig betydde at man kledde seg etter visse moteregler, da gjerne med innslag og variasjon etter tidene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det verste jeg vet er den vel så kjente "fjortiss"-stilen. Lang historie kort: strikk på bena, boblejakker, eli-hagen-hår, brunkrem og sossete merkeklær. Det som er mest irriterende er at de tror de er moteriktig i ført dette. Det er flaut å tenke på. Så om man går med merkeklær blir man automatisk fjortis? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det verste jeg vet er den vel så kjente "fjortiss"-stilen. Lang historie kort: strikk på bena, boblejakker, eli-hagen-hår, brunkrem og sossete merkeklær. Det som er mest irriterende er at de tror de er moteriktig i ført dette. Det er flaut å tenke på. Så om man går med merkeklær blir man automatisk fjortis? Hvordan klarer du å lese det innlegget og tolke det så fjernt? Kjeder du deg og føler for å skape debatt, eller var det faktisk det du leste? Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg trodde moteriktig betydde at man kledde seg etter visse moteregler, da gjerne med innslag og variasjon etter tidene. Ja. Jeg var kanskje ikke konkret nok i innlegget mitt, men det jeg mente var at det er mange fjortisser som går kledd i bare lacoste tee's og grå joggebukser, og tror de er moteriktige med dette. Med andre ord, de har ikke peiling på at for eksempel Karl Lagerfeld finnes, Alexander Wang finnes, etc etc. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg husker selv at på ungdomsskolen hadde det ikke noe å si hvordan man så ut, poenget var hvilke merker man hadde. Det var ihvertfall det som var tanken til de som kjøpte merkene, jeg var en rimelig standard Jack&Jones-genseren jeg fikk av mamma-type. Før var det Puma-sko, Buffalo-sko, Jean Paul, Tiger of Sweden, osv som var plaggene, nå ser man mye WESC blant de eldre og WOW blant de yngste av de som fortsatt går på skole. Etterhvert tror jeg folk flest innser at det har mer med hvordan man ser ut enn hva man går med. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg liker ikke EMO-stil Må legge til at jeg ikke er så begeistrert for hiphoppere heller EMO-stil er kansje det verste av ALT!! Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det desidert værste som finnes er folk med strikker langt oppover leggene Blir nesten kvalm av sånne wannabees. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det desidert værste som finnes er folk med strikker langt oppover leggene Blir nesten kvalm av sånne wannabees. Er det wonnabees som går med strikker rundt bena? Hvilken stil er det disse prøver å være da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Siden de er wannabe-mainstream så vil det si at de ikke klarer å være mainstream? De er altså noe annet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 De ER mainstream. Fjortis mainstream altså, om noen ikke har skjønt det. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 1 plassen går til EMO folks, stygger stil skal du lete lenge etter. 2 plassen går til Rånere, og 3 går til jentene som henger med rånere, typisk stram olabukse som er hvit på rumpa og låra, også har de skatesko Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 De ER mainstream. Fjortis mainstream altså, om noen ikke har skjønt det. Så hvordan er de wannabe? Lykkes de i å være mainstream, noe som er målet deres, så kan jeg ikke forstå hvordan de kan være wannabe også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå