TurboHolte Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Så faktisk reklame for gutte-UGGs for litt siden. En skremmende utvikling med tanke på hvor feminiserte enkelte norske *kremt* menn begynner å bli. Veit, norske menn burde skjerpe seg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Tja, men det er ikke mer enn fem år siden jeg begynte på ungdomsskolen selv. Og da var det vel vanlig med litt mascara kanskje. Ikke hele sminkepungen. Menmen. Føler at man burde fått lov å være barn litt lenger. Problemet er bare det at barn er slemme mot andre barn... Jeg husker selv da jeg begynte i åttende. Og da plagde de andre jentene meg for å ikke bruke sminke Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 joggebukser ikke pent. (altså når en ikke trener) og den se på rumpesprekken min stilen til gutter og jenter. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Tja, men det er ikke mer enn fem år siden jeg begynte på ungdomsskolen selv. Og da var det vel vanlig med litt mascara kanskje. Ikke hele sminkepungen. Menmen. Føler at man burde fått lov å være barn litt lenger. Problemet er bare det at barn er slemme mot andre barn... Jeg husker selv da jeg begynte i åttende. Og da plagde de andre jentene meg for å ikke bruke sminke Mer plaging for å bruke for MYE Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 joggebukser ikke pent. (altså når en ikke trener) og den se på rumpesprekken min stilen til gutter og jenter. Jeg liker rumpesprekken til jenter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Det er ingenting attraktivt med en rumpesprekk som titter frem. Det viser bare at hun ikke kan kjøpe klær i riktig størrelse. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 jojo hvis hun ser ut som dette Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Nei. Dorians utsagn gjelder uansett hva slags kropp det er snakk om. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Det kjem jo alt an på kva ende ein skimtar rumpesprekka frå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 I stand corrected. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 joggebukser ikke pent. (altså når en ikke trener) og den se på rumpesprekken min stilen til gutter og jenter. Jeg liker rumpesprekken til jenter. Slenger meg på den Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Er vel ingen som liker rumpesprekker ute i det offentlige? Syns du det er kult hvis dama di sitter å blotter ræva når dere er ute å spiser, f.eks? Hva du syns om rumpesprekker når dere er hjemme har liksom fint lite med saken å gjøre Endret 13. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Er vel ingen som liker rumpesprekker ute i det offentlige? Syns du det er kult hvis dama di sitter å blotter ræva når dere er ute å spiser, f.eks? Hva du syns om rumpesprekker når dere er hjemme har liksom fint lite med saken å gjøre Men det jeg mener hjemme gjelder jo også når jeg er ute. Ja takk til rompesprekk hos jenter. Jo mer av kroppen jeg får se, jo bedre. Jeg blir faktisk glad når jeg har sett rompesprekken til en dritfin dame, føles litt ut som en seier Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 nei jeg er ikke enig vill ikke se rumpesprekker når jeg spiser ute uansett hvor fin jenta eller gutten er Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Jo mer av kroppen jeg får se, jo bedre.Jeg blir faktisk glad når jeg har sett rompesprekken til en dritfin dame, føles litt ut som en seier Det var jo litt trist. Lenke til kommentar
floww Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 sluts kan kle seg slutty, i dont mind. er ikke akkurat som om de er kjærestemateriale uansett, men hvis du bare skal ha deg kos for en kveld bryr du deg vel ikke om dama viser sprekken når ho absolutt er pulbar? Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 sluts kan kle seg slutty, i dont mind. er ikke akkurat som om de er kjærestemateriale uansett, men hvis du bare skal ha deg kos for en kveld bryr du deg vel ikke om dama viser sprekken når ho absolutt er pulbar? trudde ikke vi snakka om hva som er pulbart eller ikke her- jeg liker ikke horestilen.. men hor can jo værra godt inneimellom Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Rumpesprekker generelt er ikke lekkert. Foretrekker trusekanten (på jenter(ikke en string som er langt oppå ryggen!)) dersom noe skal stikke opp av bukselinningen. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 String langt oppe på ryggen er jo kjempepent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå