Keiseren av Grønland Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Nei, mange av disse jentene er flotte smarte jenter, men som av en eller annen grunn bare er interessert i "bad boy" gutter. I verste fall - som dette er - så er disse guttene sosser, og det eneste "bad" med dem er vel den direkte betydningen av ordet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Ramius, Dette er noe de aller fleste jenter vokser av seg. Det er forskjell på det biologiske behovet for en "forsørger" og en og fordrive sine yngre år med. Hvis man da ser bort ifra damer som alltid ender opp med tapere og konemisshandlere. Endret 11. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Det er bare synd at når mange av disse jentene har vokst opp, har de røyket og drukket så mye at de ikke er særlig pene lengere. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 men jenter med litt over "normal" bodymassindex som har t-skjorter som er en størrelse for liten. Forferdelig. Er det snakk om minimal selvinnsikt, eller tror de det er fint? Det er akkurat dette jeg lurer på hver gang jeg ser jenter som kler seg sånn. Det samme lurer jeg på når jeg ser jenter som BRETTER opp jakkene sine når det er 18 minus ute. Nytt tilskudd til ekstrem fail i klesveien: Gutter i fjellstøvler, formløse bukser og arbeidsjakker. Toppen på kransekaka er når de har de luene med "hår" ala Asgeir. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Det KAN selvfølgelig være at de du snakker om kler seg mer utifra et praktisk perspektiv? Hvis de for eksempel har en fysisk jobb? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Nytt tilskudd til ekstrem fail i klesveien:Gutter i fjellstøvler, formløse bukser og arbeidsjakker. Toppen på kransekaka er når de har de luene med "hår" ala Asgeir. Høres ut som en brøyte-måker-mann. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Det KAN selvfølgelig være at de du snakker om kler seg mer utifra et praktisk perspektiv? Hvis de for eksempel har en fysisk jobb? Ja, det kan jo hende. Men ikke når vedkommende er ca. 16/17. Så fire eksemplarer av dette iløpet av en tjue minutters busstur igår. Noe annet skummelt jeg så var to jenter som max var 12 år, som hadde evindelig mye sminke. Når jeg var 12 hadde ikke jeg tretten lag brunkrem, diger boblejakke, extensions og falske øyevipper hvertfall. Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Noe annet skummelt jeg så var to jenter som max var 12 år, som hadde evindelig mye sminke.Når jeg var 12 hadde ikke jeg tretten lag brunkrem, diger boblejakke, extensions og falske øyevipper hvertfall. Hva skjer med verden? Jeg tipper på et økende (innbilt)press blant unge til å se/oppføre seg eldre enn det de er. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Noe annet skummelt jeg så var to jenter som max var 12 år, som hadde evindelig mye sminke.Når jeg var 12 hadde ikke jeg tretten lag brunkrem, diger boblejakke, extensions og falske øyevipper hvertfall. Hva skjer med verden? Jeg tipper på et økende (innbilt)press blant unge til å se/oppføre seg eldre enn det de er. Det er jo nesten skummelt. Når du er 12 er du jo en unge. Lillebroren min er 11 og han leker med lego og går i det mamma kjøper til han, typ. Det som er enda skumlere er foreldrene som lar ungene sine kle seg som de er 18 når de er 12. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Enig. Når jeg får barn skal jeg iallefall være klar på at det ikke er aktuelt. Er man 13 når man starter på ungdomsskolen? Mener å huske at en del jenter ikke var stort bedre da, så det er vel kanskje ikke et nytt fenomen. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Tja, men det er ikke mer enn fem år siden jeg begynte på ungdomsskolen selv. Og da var det vel vanlig med litt mascara kanskje. Ikke hele sminkepungen. Menmen. Føler at man burde fått lov å være barn litt lenger. Endret 12. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 De får vel lov, det er vel mer det at det er i den alderen spesielt jenter begynner å bli utrolig veslevoksne. Mine kamerater som jobber som lærer sier iallefall så. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Ja. Få lov var kanskje litt feil formulert. Skulle ønske man ville være barn litt lenger, er kanskje mer rett å si. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Kanskje det ja hehe. Litt synd at de ikke innser at man virker mer barnslig dess mer veslevoksen man er. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Hehe. Ja, du sier noe der. WOHO, ny mote: Gutter med UGGs. Dette trodde jeg ikke før jeg fikk se det. Haha, masse av gutta i BMX-hallen til kjæresten som bruker UGGs. Nå skal det sies at den hallen ligger i Bærum, men jeg syns ikke det blir noe mer rettferdiggjort av den grunn. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Så faktisk reklame for gutte-UGGs for litt siden. En skremmende utvikling med tanke på hvor feminiserte enkelte norske *kremt* menn begynner å bli. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Noway? Finnes det egne gutteuggs? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Det gjør det. Endret 12. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Haha. De ser jo helt like ut Men det er kanskje fordi de må lages i større størrelser osv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg misliker de fleste stiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå