Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men jenter med litt over "normal" bodymassindex som har t-skjorter som er en størrelse for liten. ;)

Forferdelig. Er det snakk om minimal selvinnsikt, eller tror de det er fint? :nei:

Det er akkurat dette jeg lurer på hver gang jeg ser jenter som kler seg sånn. Det samme lurer jeg på når jeg ser jenter som BRETTER opp jakkene sine når det er 18 minus ute.

Nytt tilskudd til ekstrem fail i klesveien:

Gutter i fjellstøvler, formløse bukser og arbeidsjakker. Toppen på kransekaka er når de har de luene med "hår" ala Asgeir.

Lenke til kommentar
Det KAN selvfølgelig være at de du snakker om kler seg mer utifra et praktisk perspektiv? Hvis de for eksempel har en fysisk jobb?

Ja, det kan jo hende. Men ikke når vedkommende er ca. 16/17. :roll:

Så fire eksemplarer av dette iløpet av en tjue minutters busstur igår.

Noe annet skummelt jeg så var to jenter som max var 12 år, som hadde evindelig mye sminke.

Når jeg var 12 hadde ikke jeg tretten lag brunkrem, diger boblejakke, extensions og falske øyevipper hvertfall.

Hva skjer med verden?

Lenke til kommentar
Noe annet skummelt jeg så var to jenter som max var 12 år, som hadde evindelig mye sminke.

Når jeg var 12 hadde ikke jeg tretten lag brunkrem, diger boblejakke, extensions og falske øyevipper hvertfall.

Hva skjer med verden?

Jeg tipper på et økende (innbilt)press blant unge til å se/oppføre seg eldre enn det de er.

Lenke til kommentar

Hva skjer med verden?

Jeg tipper på et økende (innbilt)press blant unge til å se/oppføre seg eldre enn det de er.

Det er jo nesten skummelt. Når du er 12 er du jo en unge. Lillebroren min er 11 og han leker med lego og går i det mamma kjøper til han, typ.

Det som er enda skumlere er foreldrene som lar ungene sine kle seg som de er 18 når de er 12. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...