thrice Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) *snip* Bare å google guidos. Bildet har blitt ganske kjent for å illustrere artige karer fra jersey Synes det ødelegger diskusjonen når folk skal liste opp ekstremtilfeller, som ikke er bra i noen av tilfellene. Jeg vil heller se mennesker forklare hvorfor de ikke liker for eksempel alminnelig surfestil, sossestil, goth, punk, enn at folk bare slenger opp sprø bilder av en gutt som har gått amok med brunkremen, eller en mann med 80 piercinger i ansiktet. Det gir meg ingenting. Jeg er dessverre ikke i denne tråden for å gi deg noe, men for å si hva jeg ikke liker. Endret 9. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) *snip* Bare å google guidos. Bildet har blitt ganske kjent for å illustrere artige karer fra jersey Synes det ødelegger diskusjonen når folk skal liste opp ekstremtilfeller, som ikke er bra i noen av tilfellene. Jeg vil heller se mennesker forklare hvorfor de ikke liker for eksempel alminnelig surfestil, sossestil, goth, punk, enn at folk bare slenger opp sprø bilder av en gutt som har gått amok med brunkremen, eller en mann med 80 piercinger i ansiktet. Det gir meg ingenting. Jeg er dessverre ikke i denne tråden for å gi deg noe, men for å si hva jeg ikke liker. Yepp. Hva er det som skal være så givende med å høre hvordan folk misliker emoer? Noen som har flere sånne "tacky prettyboys pictures from denmark" ? Eller hva er denne facebook gruppa som jobber mot dem? Endret 9. februar 2009 av Ramius Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Man finner noen her http://www.facebook.com/s.php?ref=search&a...gid=31228283299 Endret 9. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Nå har jeg sporet han stygge fyren ned. På www.girlswithdouchebags.com har han vunnet flere priser for sitt fargerike utseende: En kul gif her av en annen: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 :!: Merk spesielt forskjellen på hendene og ansiktet på bilde nr 2. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 lol, så nærbilde selvfølgelig: her viser Fung (som han kaller seg) sine velnappede øyer Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Herre. Dama til en kompis har sånne, og til og med hun kler det ikke. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Herre. Dama til en kompis har sånne, og til og med hun kler det ikke. Vet, det er noen som går altfor langt når de napper. Til slutt så napper de bort alt, og må tegne på øyenbryna igjen. Jeg vurderte å få mine nappet, men etter at jeg har sett disse douche-bildene tror jeg at jeg avstår Forresten, den skjeggfrisyren han har på det siste omtales som "chinstrap" altså, hakestroppen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Åh! Trodde hele tiden det var en sykdom... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Herre. Dama til en kompis har sånne, og til og med hun kler det ikke. Vet, det er noen som går altfor langt når de napper. Til slutt så napper de bort alt, og må tegne på øyenbryna igjen. Jeg vurderte å få mine nappet, men etter at jeg har sett disse douche-bildene tror jeg at jeg avstår Forresten, den skjeggfrisyren han har på det siste omtales som "chinstrap" altså, hakestroppen Kanskje like greit det ja Man burde ikke gå lenger enn å fjerne hår mellom øyebrynene. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Og Gucci - capsen er også på plass ser vi. Nå gråter jeg snart Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Smaken er virkelig som rævhull, alle har et og mange stinker. Er evig takknemlig for at prettyboy kulturen ikke har fått fotfeste her til lands, så lenge det varer. Er vel ikke lenge til før man må pakke klærne sine inn i trelags plast når man skal ut på byen, går du i en av disse gutta, vil klærne dine se ut som en oppbevaringspose for dritt ala ferietur til asia. *GRØSS* Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Er evig takknemlig for at prettyboy kulturen ikke har fått fotfeste her til lands, Vel... den har jo det. Jeg har sagt det tidligere her, men tar du deg en tur på populære utesteder i Oslo vil du se den. Eller gjør det enkelt, gå opp majorstua i Oslo. Uten å begrunne det så vi jeg nevne at jeg har vært på flere turer med sosser. Det var da jeg oppdaget denne kulturen. Brunkrem, og T-skjorter til 2500 kroner, blondt hår og 1kg med hårgelé. Disse nappet selvfølgelig øyenbrynene sine. Triste var at Jean Paul Gaultier var veldig populært på denne tiden, og du skal tro jeg fikk luktet nok av den parfymen. Nå blir jeg bare kvalm når jeg hører navnet. Det nyeste tilskuddet til denne stilen er jo utringningene deres. For to år siden trodde jeg dette var ekslusivt for homser, men det er desverre ikke tilfellet lenger. Det verste er at jenter liker disse guttene, og det er derfor jeg ikke går på byen lenger. Lenke til kommentar
floww Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Smaken er virkelig som rævhull, alle har et og mange stinker. Er evig takknemlig for at prettyboy kulturen ikke har fått fotfeste her til lands, så lenge det varer. Er vel ikke lenge til før man må pakke klærne sine inn i trelags plast når man skal ut på byen, går du i en av disse gutta, vil klærne dine se ut som en oppbevaringspose for dritt ala ferietur til asia. *GRØSS* åjoda. kjenner minst ~10 prettyboys selv, og vet at de er i mangfold Lenke til kommentar
floww Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Det verste er at jenter liker disse guttene, og det er derfor jeg ikke går på byen lenger. må bare forsvare det motsatte kjønn ved å si at jentene som liker disse guttene, som regel ligger i samma kategori som dem. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Det nyeste tilskuddet til denne stilen er jo utringningene deres. For to år siden trodde jeg dette var ekslusivt for homser, men det er desverre ikke tilfellet lenger. Det nyeste tilskuddet er det vel ikke, men. http://www.kjendis.no/2008/03/14/529752.html Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) A. Skjønner ikke hvorfor alle klager på gutter i stramme bukser. Har de kroppsform og stil til det så syns jeg det er det diggeste som finnes. B. Det styggeste jeg ser er jenter med litt for korte t-skjorter. Ser du noen likheter her? Men joda, hadde jeg ikke hatt så voldsomt stor rumpe i forhold til beina hadde det blitt trange bukser på meg også. Ser rocka og fett ut. Ser ikke noe likhet mellom jenter med for små klær og gutter med bukser i rett størelse som skal sitte stramt. Nei, jeg gjør ikke det? Selvom jeg kan skjønne hvor du kommer fra. Nå snakker jeg ikke om treningsbaber med navle t-skjorter(Selvom jeg forsåvidt ikke syns korte t-skjorter er kledelig whatsoever), men jenter med litt over "normal" bodymassindex som har t-skjorter som er en størrelse for liten. Endret 11. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 men jenter med litt over "normal" bodymassindex som har t-skjorter som er en størrelse for liten. Forferdelig. Er det snakk om minimal selvinnsikt, eller tror de det er fint? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg syns ikke korte topper er fint på verken tynne eller tykke mennesker, jeg. Håper det aldri kommer på moten igjen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Det verste er at jenter liker disse guttene, og det er derfor jeg ikke går på byen lenger. må bare forsvare det motsatte kjønn ved å si at jentene som liker disse guttene, som regel ligger i samma kategori som dem. Der har du nok rett i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå