Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Angående tighte bukser på gutter. Det er jo bare teit hvis de er skinny, siden det da passer dårlig. På samme måte som at jenter med lite (eller mye) rumpe bør passe på hva slags bukser de går i. Jeg har mått degradere jenter flere hakk på utseendeskalaen etter å ha sett at de fremhever mangelen på bakparti med bukser som gjør at det ser ut som om rumpa henger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående tighte bukser på gutter. Det er jo bare teit hvis de er skinny, siden det da passer dårlig. På samme måte som at jenter med lite (eller mye) rumpe bør passe på hva slags bukser de går i. Jeg har mått degradere jenter flere hakk på utseendeskalaen etter å ha sett at de fremhever mangelen på bakparti med bukser som gjør at det ser ut som om rumpa henger.

8663275[/snapback]

Enig med deg der. Men det er jo litt bedre att tynne gutter går i litt tighte bukser enn at de litt tykke går i trange bukser.

Lenke til kommentar

8663275[/snapback]

Enig med deg der. Men det er jo litt bedre att tynne gutter går i litt tighte bukser enn at de litt tykke går i trange bukser.

8665854[/snapback]

Helt enig, har en i klassen som konstant skal gå med så trange bukser at vi ser Mannlig Kamel Tå! Det er helt for jævelig.

Lurer på om det er en mellomting :hmm:

Lenke til kommentar
Er man tynn nok behøver det ikke stramme noen steder for at det skal se rart ut. Mitt beste råd til tynne folk er å spise mer og begynne å trene (sjekk treningsforumet for kostholdstips), og deretter begynne å tenke klær :p

8667713[/snapback]

Hva med at "feite" og store perosner gjør akkurat det samme? Spise rett, trene mer.

Lenke til kommentar
Hip hop, med alt for store klær. Ser en smule latterlig ut. :)

8601695[/snapback]

Så, så enig.

De tror de er så kule, med de klærne.

Latterlig sier nå jeg! :!:

8723889[/snapback]

Du er i hvert fall ikke kul ut ifra det jeg ser du skriver her. Ikke det at jeg er en hip-hopper, langt ifra, men det du skriver her er skikkelig umodent og "ukult". Litt sånn fjortissnørd-aktig

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Keeg: Wannabe velståande.

Gangstah: Wannabe fattige afro-amerikanarar som lever under harde kår og altfor store klede.

Emo: Wannabe punk/metal (i det siste). Greitt nok med dei som er old-school og eigentleg berre er litt slappe hardcore-punkarar, men sånn generelt er dei ekle.

Generelt klesstilar folk som prøver å vere noko dei ikkje er ofte har. Ein anna ting eg hatar er folk som bruker ting/symbol som dei ikkje veit kva er og/eller tyder noko dei eigentleg ikkje vil bli assosiert med (mao ikkje er tilhenger av). F.eks konservative med Che Guevara t-skjorter eller PLO-skjerf.

Lenke til kommentar
Keeg: Wannabe velståande.

Gangstah: Wannabe fattige afro-amerikanarar som lever under harde kår og altfor store klede.

Emo: Wannabe punk/metal (i det siste). Greitt nok med dei som er old-school og eigentleg berre er litt slappe hardcore-punkarar, men sånn generelt er dei ekle.

Generelt klesstilar folk som prøver å vere noko dei ikkje er ofte har. Ein anna ting eg hatar er folk som bruker ting/symbol som dei ikkje veit kva er og/eller tyder noko dei eigentleg ikkje vil bli assosiert med (mao ikkje er tilhenger av). F.eks konservative med Che Guevara t-skjorter eller PLO-skjerf.

8823367[/snapback]

Hvis alle er wannabe... hvem er da?

Lenke til kommentar

Liker ikke den EMO/goth -stilen med alt for mye svart, alt for mye sminke osv. :no:

Liker heller ikke den sagge-moten. Litt er greit, men når man har buksa nedpå låra blir det for dumt. :roll:

Den gangsta -greia kan jeg nok leve med. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor.. :ermm:

Lenke til kommentar
Hadde jeg noen gang møtt en såkalt " soss" som har betalt de klærne med sine egne hardt opptjente penger så hadde jeg muligens tatt han/henne seriøst. Men etter 18 år har jeg ikke møtt en enda, venter forsatt i spenning  ;) Vis meg en person fra 15-20 som faktisk jobber og har råd til bukser og gensere i fem tusen klassen  :roll:

8649023[/snapback]

De fleste sosser er vel under 18 eller har ikke flyttet ut enda.

Er da normalt at foreldrene betaler for mesteparten av klærene da.

Har heller ikke sett none med bukser eller gensere til 5k klassen, men ser da noen med teite JL gensere som er ganske mye billigere og bånd.

Lenke til kommentar
Gå på loftet, finn en gammel genser og bruk den bak-frem. - Respekt!

8825883[/snapback]

Nettop den stilen er kansje blandt de værste tingene jeg vet. Særlig de som skryter av hvor gammel og stygg den er og hvor lite de bryr seg og hvor mye de driter i mote. Får magen min til å multivrenge seg.

Lenke til kommentar
Gå på loftet, finn en gammel genser og bruk den bak-frem. - Respekt!

8825883[/snapback]

Nettop den stilen er kansje blandt de værste tingene jeg vet. Særlig de som skryter av hvor gammel og stygg den er og hvor lite de bryr seg og hvor mye de driter i mote. Får magen min til å multivrenge seg.

8826033[/snapback]

Idd. Det bor ei dame i nærheten av der jeg bor som bare går med rosa/tyrkise gensere fra lenge, lenge siden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...