Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg så faktisk ei med buffalo sko for lit siden. EPIC FAILURE. Jeg var i Arendal sist mai, og på bussen i sentrum overhørte jeg tre halvfeite jenter (som passer Clockworktoys beskrivelse av dårlig stil perfekt) som snakket om at Arendal hadde den eneste butikken i Norge som solgte Buffalo-sko. Den ene kommenterte: "Wow, er det sant? Jævlig fett", mens alle tre så ned på skoene sine med en: . Det var riktignok skatesko fra Buffalo, men det var artig å høre på hvordan de trodde at de var landets kuleste. Skatesko fra Buffalo er bare hakket mindre stygt enn de platåmodellene. Jeg blir helt lei meg av sånne mennesker .__. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 A. Skjønner ikke hvorfor alle klager på gutter i stramme bukser. Har de kroppsform og stil til det så syns jeg det er det diggeste som finnes. B. Det styggeste jeg ser er jenter med litt for korte t-skjorter. Ser du noen likheter her? Men joda, hadde jeg ikke hatt så voldsomt stor rumpe i forhold til beina hadde det blitt trange bukser på meg også. Ser rocka og fett ut. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Klær med leopardmønster. Militærmønster. Overdreven ansiktssminke. Trampstamp. By the gods! Ser jeg det, tar jeg en helomvending. Ellers er jeg ganske akseptabel av meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Klær med leopardmønster. Militærmønster. Overdreven ansiktssminke. Trampstamp. By the gods! Ser jeg det, tar jeg en helomvending. Ellers er jeg ganske akseptabel av meg. Jeg synes jeg ser mer og mer av dette. Har det blitt "inn" igjen? Man ser jo ut som en russisk import brud. Liker heller ikke dette Endret 9. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Leopardmønster er dessverre på vei inn igjen. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 det stemmer - kan ikke fatte hvorfor folk viser seg i sånt forøvrig.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg så faktisk ei med buffalo sko for lit siden. EPIC FAILURE. Jeg var i Arendal sist mai, og på bussen i sentrum overhørte jeg tre halvfeite jenter (som passer Clockworktoys beskrivelse av dårlig stil perfekt) som snakket om at Arendal hadde den eneste butikken i Norge som solgte Buffalo-sko. Den ene kommenterte: "Wow, er det sant? Jævlig fett", mens alle tre så ned på skoene sine med en: . Det var riktignok skatesko fra Buffalo, men det var artig å høre på hvordan de trodde at de var landets kuleste. Jeg bor i Arendal, er en god del av de her. UCLA-klær med fett som tyter over kanten på den enten altfor trange buksa eller over joggebuksa, og Buffalosko. Er faktisk en del gutter som også går med slike sko, heldigvis velger 99% av disse å gå på Helse og Sosial, Mekanisk eller andre linjer, så skolen er så og si fri for slike folk. Ser fortsatt helt forferdelig ut. Forresten hørte jeg noe snakk om at platåskoene fra Buffalo nå er forbudt å selge i Norge, fordi vekten gjør at de kan brukes som slagvåpen. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Høres veldig rart ut. Hvis man skulle slutte å selge alt som kunne brukes som slagvåpen ville det blitt relativt tomt i butikkene. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Det må være tull, mine sko med stålramme veier mye mer enn buffolo sko. Tror det er pga de er stygge de ikke selges lenger Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Det er jo lov å selge slagvåpen... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Så utrolig pen den var. Hvor finner jeg slike nå? Husker det var skikkelig "in" for 10 år siden. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Så utrolig pen den var. Hvor finner jeg slike nå? Husker det var skikkelig "in" for 10 år siden. PEN?! Det må være noe av det styggeste! Kan godt mulig det var inn, men det er det heldigvis ikke nå lenger Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som ikke la merke til 'en? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Klær med leopardmønster. Militærmønster. Overdreven ansiktssminke. Trampstamp. By the gods! Ser jeg det, tar jeg en helomvending. Ellers er jeg ganske akseptabel av meg. Jeg synes jeg ser mer og mer av dette. Har det blitt "inn" igjen? Man ser jo ut som en russisk import brud. Liker heller ikke dette LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Han i midten tok kaka!!! Hahaha Klærne er det nødvendigvis ikke noe galt med, bortsett fra at de har litt feil passform, men det er ansiktene på toppen av dem som bare ødelegger alt. Den sveisen, all solarium-brunheten og brunkrem oppå der igjen. Endret 9. februar 2009 av Ramius Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Smaken er som baken, jeg synes det blir altfor tacky. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Ha ha det er jo de danske drænge! Satan, hugsar det biletet låg i den berømte gruppa "Stop Pretty Boys" på Facebook, saman med over 100 liknande bilete. Holdt på å kvele meg sjølv av latter kvar gong eg bladde gjennom der. Seriøst, dei party-faggott-danskane har teke tackyness til nye høgder. Nei, smaken er som baken (ræva). Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Synes det ødelegger diskusjonen når folk skal liste opp ekstremtilfeller, som ikke er bra i noen av tilfellene. Jeg vil heller se mennesker forklare hvorfor de ikke liker for eksempel alminnelig surfestil, sossestil, goth, punk, enn at folk bare slenger opp sprø bilder av en gutt som har gått amok med brunkremen, eller en mann med 80 piercinger i ansiktet. Det gir meg ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå